پذیرش از دانشگاه های برتر دنیا و دنیایی جدید

پذیرش دانشگاهی ویزای تضمینی

اخذ پذیرش دانشجویی در تبریز

پذیرش از دانشگاههای معتبر جهان

شرکت مهاجرت اندیشان آینده سپهر به شماره ثبت55867

09120877409 & 00447883646080

شرکت مهاجرت اندیشان آینده سپهر به شماره ثبت 55867

با همکاری و مشارکت با

Blue Dream Academic Services

 به شماره ثبت 13729283 شهر لندن انگلستان

شماره های تماس ایران: 04133352170 & 09120877409 & 04133364268 & 04133348001 & 09143321675 & 09143321864

شماره های تماس در بریتانیا: 00447883646080

شماره تماس دفتر تهران: 02144324275

شماره واتساپ آلمان: 004915212009872

موسسه اخذ پذیرش در تبریز

موسسه اخذ پذیرش در تبریز

شرکت مشاوره مهاجرتی در ایران- تبریز

مشاوره امور پذیرش تحصیلی از کشورهای اروپایی، کانادا، آمریکا و انگلستان

مشاوره امور مهاجرتی کانادا، آمریکا و انگلستان در تبریز

مشاوره اخذ ویزای کانادا، آمریکا و انگلستان در تبریز

مشاوره اخذ نوبت سفارت های کانادا، آمریکا و انگلستان در تبریز

مشاوره مهاجرت در تبریز

مشاوره تمام امور اخذ ویزای دانشجویی و دیدار با خانواده در تبریز

شرکت مهاجرتی قانونی در تبریز

مهاجرت تحصیلی به بریتانیا

موسسه اخذ پذیرش در تبریز

 

پذیرش

پذیرش از انگلستان

(مهاجرت تحصیلی به انگلستان- مهاجرت تحصیلی به اسکاتلند- مهاجرت تحصیلی به ایرلند- مهاجرت تحصیلی به ولز)

مهاجرت به کشورهای دیگر و تاثیر و تاثر آن به اضافه سهم آن در بخش آموزش موضوع پیچیده ای است که نیاز به بررسی های فراوان دارد. عده بسیاری از افراد با استعداد از کشورهای دارای بنیه ضعیف علمی یا شرایط نامساعد برای مطالعه در برخی رشته های آموزشی، تصمیم به مهاجرت از طریق تحصیل به سایر کشور های می نمایند.

داده های در دسترس برای بررسی وضعیت کلی مهاجرت آموزشی محدود است و در منابع داده موجود، معیار و استاندارد ثابتی برای اندازه گیری مهاجرت بین المللی از طریق تحصیل وجود ندارد. با این حال، با استفاده از بهترین شاخص‌های موجود مهاجرت تحصیلی، که مدارس ابتدایی و متوسطه با بودجه دولتی در انگلستان را پوشش می‌دهد، می‌توانیم به مواردی اشاره نماییم تا با دید وسیع تر و باز تر نسبت به تعیین سرنوشت خویش اقدام نمایید.

مدارک تحصیلی اخذ شده از مراکز آموزش عالی در کشور انگلستان (ایرلند، اسکاتلند و ولز) در سرتاسر جهان قابل قبول و مورد پیشنهاد بوده و تعداد رشته های در دسترس در مقاطع کارشناسی و ارشد و دکتری بسیار زیاد است. مدرک تحصیلی از هر دانشگاه بریتانیا برای شما آینده شغلی بسیار قابل توجهی رقم خواهد زد زیرا که بسیاری از دانشگاههای بریتانیا در لیست 500 دانشگاه برتر جهان واقع شده اند.

مراکز آموزش عالی بریتانیا در سطح بین المللی به مواردی همچون محیط های آموزشی خلاقانه و چالش برانگیز خود معروفند، که به دانشجویان کمک می کند تا بهترین در رشته های تحصیلی خود باشند. استانداردهای آموزشی در بریتانیا به شدت و بسیار مورد توجه قرار می گیرد و متخصصان بسیاری در دانشگاههای انگلستان وجود دارند که این باعث اعتبار بالای دانشگاههای انگلستان در سرتاسر جهان شده اند.

موسسه اخذ پذیرش در تبریز

ذیلا به صورت خلاصه به مزیت های تحصیل در انگلستان اشاره می نماییم:

  1. شهرت علمی در جهان

بریتانیا (شامل انگلستان، اسکاتلند، ایرلند و ولز) در سراسر جهان به عنوان کشوری عالی برای آموزش و تحصیل در مقاطع زیر دیپلم تا دوره های فوق دکتری و فوق تخصص و دوره های ویزیتینگ و فرصت مطالعاتی شهرت  فراوان دارد ککه البته فهمیدن دلیل آن سخت نیست. دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی بریتانیا  (شامل انگلستان، اسکاتلند، ایرلند و ولز)  سابقه ای چند صد ساله دارند، دانشگاه آکسفورد و کمبریج هر دو بیش از 800 سال پیش تاسیس شده اند!

  1. فرهنگ استقبال از دانشجویان خارجی در بریتانیا (شامل انگلستان، اسکاتلند، ایرلند و ولز)

بریتانیا یک کشور بی نظیر در ارتباط فرهنگی با افراد خارجی و دانشجویان بین المللی است.  به واقع بریتانیا  (شامل انگلستان، اسکاتلند، ایرلند و ولز)  کشوری چندفرهنگی است – تقریباً از همه کشورهای روی زمین دانشجویانی در بریتانیا  (شامل انگلستان، اسکاتلند، ایرلند و ولز)  را خواهید یافت! این یعنی شما در هر دانشگاهی در انگلیس مورد استقبال خواهید بود. به همین سادگی!

  1. انتخاب بی نظیر و وسیع در رشته ها و مقاطع دانشگاهی در بریتانیا (شامل انگلستان، اسکاتلند، ایرلند و ولز)

دانشگاه‌های بریتانیا (شامل انگلستان، اسکاتلند، ایرلند و ولز) ا به دلیل ارایه طیف گسترده‌ای از مقاطع و رشته های دانشگاهی همچون ماند هنر و طراحی، تجارت و مدیریت و مطالعات رسانه ، آی تی، میدیریت، پزشکی و ، شناخته شده‌اند. رشته های جدید و میان رشته ای ها در واقع جزو برترین ها در دنیا می باشند.

  1. دوره های تحصیلی و مقاطع تحصیلی کوتاه تر در بریتانیا (شامل انگلستان، اسکاتلند، ایرلند و ولز)

در انگلستان  (شامل انگلستان، اسکاتلند، ایرلند و ولز) ، در صورت تحصیل تمام وقت، دوره کارشناسی را می توان در 3 سال به پایان رساند. دوره کارشناسی ارشد معمولا 1 سال طول می کشد. این یعنی هم در هزینه و هم در زمان می توان صرفه جویی بسیار به عمل آورد.

  1. جاذبه های فرهنگی در بریتانیا (شامل انگلستان، اسکاتلند، ایرلند و ولز)

بریتانیا تاریخی غنی دارد.  مکان های فرهنگی بسیاری در بریتانیا  (شامل انگلستان، اسکاتلند، ایرلند و ولز) وجود دارد: از برج لندن و کاخ باکینگهام گرفته تا استون هنج و قلعه های سر به فلک کشیده ادینبورگ. دانشجویان خارجی شاغل به تحصیل در بریتانیا  (شامل انگلستان، اسکاتلند، ایرلند و ولز)  چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن در این کشور خواهند یافت.

  1. سفرهای آسان به سایر مناطق جهان به دلیل ارتباطات بسیار گسترده در بریتانیا (شامل انگلستان، اسکاتلند، ایرلند و ولز)

رسیدن به سرزمین اصلی اروپا از بریتانیا بسیار آسان است. چه با هواپیما یا قطار، تحصیل در انگلستان به دانشجویان خارجی این امکان را فراهم می سازد که در عرض چند ساعت به سایر نقاط اروپا برسید.

  1. بزرگترین کتابخانه جهان در بریتانیا (شامل انگلستان، اسکاتلند، ایرلند و ولز)

بزرگترین کتابخانه فیزیکی جهان از نظر تعداد موارد طبقه بندی شده در شهر لندن در انگلستان واقع شده است – کتابخانه ملی بریتانیا بیش از 170 میلیون مورد در فهرست خود جای داده است.

  1. تقویت زبان انگلیسی

صحبت کردن به زبان انگلیسی در دانشگاهی به زبان انگلیسی مهارتی قابل توجه به حساب می آید. در واقع دانشتن زبان انگلیسی آن هم در سطح بالا یک مهارت بسیار مفید در بازار تجارت جهانی امروز به حساب می آید. و کجا بهتر از انگلستان  (شامل انگلستان، اسکاتلند، ایرلند و ولز)  برای یادگیری زبان انگلیسی؟ در این کشور شما ناب ترین انگلیسی را فرا خواهید گرفت.

  1. استانداردهای بالای آموزش و زندگی و شغل در بریتانیا (شامل انگلستان، اسکاتلند، ایرلند و ولز)

 دلیل نهایی وبسایت ما (بعد از بررسی های مختلف کارشناسان در مجموعه ما برای اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاههای انگلستان  (شامل انگلستان، اسکاتلند، ایرلند و ولز)  و نیز اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی برای اعضای هیات علمی و نیز اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی برای دانشجویان دوره دکتری از اقصی نقاط جهان)  برای اینکه چرا شما باید در انگلستان تحصیل کرد این است که به دلیل بازرسی های مداوم از سیستم های آموزشی و نیز از دانشگاههای بریتانیا  (شامل انگلستان، اسکاتلند، ایرلند و ولز) سطح علمی و کیفیت علمی دانشگاههای بریتانیا مداما در حال افزایش است.

تحصیل در کانادا- تحصیل در مقاطع دانشگاهی در کشور کانادا

موسسه اخذ پذیرش در تبریز

پذیرش کانادا

پذیرش کانادا

کشور کانادا میزبانی نزدیک به نیم میلیون دانشجوی بین‌المللی را بر عهده دارد.کشور کانادا به ارائه آموزش با کیفیت و مداوم در حال ارتقا با شهریه های دانشگاهی مقرون‌به‌صرفه و پایین و نیز با مدارک معتبر جهانی شناخته می شود. علاوه بر آن، کیفیت زندگی عالی، شرایط شغلی قابل توجه پس از تحصیل و اتمام تحصیلات در کانادا و نیز فرصت های مهاجرتی در کانادا آن را به عنوان مقصدی عالی برای ادامه تحصیل تبدیل کرده است.  اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی برای اعضای هیات علمی و نیز اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی برای دانشجویان دوره دکتری ز این کشور به عنوان راهی برای مهاجرت به آن نیز امروزه مورد توجه فراوان درخواست کنندگان مهاجرت تحصیلی از ایران قرار دارد.

موسسه اخذ پذیرش در تبریز

  1. کیفیت آموزشی بالا در کانادا

یکی از اصلی ترین دلایلی که دانشجویان برای تحصیل کشور کانادا را انتخاب می کنند، کیفیت بالای تحصیل د کشور کانادا است. فارغ التحصیلی از کانادا یعنی داشتن برند روی مدرک فارغ التحصیلی که به افراد این امکان را می دهد که در بهترین مراکز علمی و غیر علمی جهان مشغول به کار شوند.

  1. فرصت های تحقیقاتی فراوان- فرصت های مطالعاتی عالی در کشور کانادا – فرصت مطالعاتی برای اعضای هیات علمی و نیز فرصت مطالعاتی برای دانشجویان دوره دکتری

یکی از اصلی ترین دلایل منحصر به فرد بودن آموزش در کانادا تمرکز قابل توجه مراکز آموزشی این کانادا آن بر تحقیق و توسعه است. به واقع برای فرصت مطالعاتی برای اعضای هیات علمی و دانشجویان دکتری ، هیچ کشوری بهتر از کانادا وجود ندارد. دولت کانادا از تحقیقات در رشته های پزشکی، مخابرات، کشاورزی، علوم محیطی و فناوری و نیز اکثریت رشته های علوم انسانی و روان شناسی حمایت های فراوان می کند.

  1. شهریه های پایین مراکز آموزش عالی در کانادا

هزینه تحصیل در مراکز آموزش عالی در کانادا،  در مقایسه با دانشگاه های ایالات متحده و انگلستان، بسیار پایین تر هست. علاوه بر پایین بودن شهریه در مراکز آموزش عالی در کانادا، امکان دریافت کمک هزینه های تحصیلی قبل و حین تحصیل برای اکثر دانشجویان وجود دارد.

  1. تنوع فرهنگی در مراکز آموزش عالی در کانادا و نیز کشور کانادا

در کانادا، مردم بسیار خونگرم و استقبال کننده بوده و از گروه‌های قومی مختلف دانشجویی با فرهنگ‌ها و سبک زندگی متفاوت استقبال می کنند چون خودشان نیز متشکل از فرهنگ ها و قومیت های مختلف هستند. محیط چند فرهنگی در کانادا امکان برقراری ارتباط با مردم سایر کشور های را فراهم می کند.

5 امن و آرام- محیطی پر از آرامش روح و روان

کانادا همواره به عنوان یکی از امن ترین کشورهای جهان با لحاظ مولفه های مختلف فیزیکی و غیر فیزیکی رتبه بندی شده است. در سال 2018، شاخص جهانی صلح، کانادا را به عنوان ششمین کشور صلح آمیز در سراسر جهان شناخت. دانشجویان بین المللی، از حقوق مشابهی و یکسانی همانند شهروندان خود کانادا برخوردار می باشند.

  1. کسب درآمد حین تحصیل در مقاطع دانشگاهی در کانادا

بخاطر وجود مقررات خاص در کشور کانادا، دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی در کانادا تا 20 ساعت در هفته اجازه کار دارند.

  1. زندگی پر نشاط در محیط های آموزشی در کانادا

در تمام پردیس‌های کانادا رویدادهای مختلف و  جشن‌ها و سایر فعالیت‌ها در طول سال همواره قابل مشاهده است. این باعث می شود افراد همواره در محیط های شاد زندگی کرده و با افراد مختلف در مراسمات مختلف سر و کار داشته باشند.

  1. فرصت های مهاجرت

تحصیل در کانادا و فارغ التحصیلی از یکی از دانشگاههای کانادایی به افراد این اجازه را می دهد که به دنبال شغل خود باشند زیرا که اجازه کار داشته و از طریق کار نیز می توانند دنبال اقامت دایم و شهروندی کانادا باشند. امری که برای اکثریت قریب به اتفاق دانشجویان خارجی در دانشگاههای کانادایی اتفاق می افتد.

موسسه اخذ پذیرش در تبریز

اخذ پذیرش از دانشگاههای آمریکا

پذیرش آمریکا

پذیرش آمریکا

7 دلیل اساسی برا تحصیل در آمریکا و اخذ پذیرش از دانشگاههای آمریکایی

موسسه اخذ پذیرش در تبریز

برای برنامه ریزی برای تحصیل در خارج از کشور مخصوصا کشوری مثل آمریکا که مکانی برای تحصیلات در سطح جهانی است، مهم است که قبل از شروع به مطالعه درباره ظرایط پذیرش و تحصیل روی آورید. قبل از اینکه در مسیر تحصیلات عالی در خارج از کشور و در آمریکا بروید، بایستی بدانید که به دنبال چه نوع تحصیلی هستید. ایا رتبه دانشگاه برایتان مهم است؟ آیا آینده شغلی برایتان مهم است؟ و ایا میخواهید در نهایت به ایران برگردید یا در آن کشور بمانید؟

آیالات متحده آمریکا به عنوان کشوری پیشرو در اکثریت قزیب به اتفاق رتبه بندی های جهانی شناخته می شود.

ایالات متحده گزینه های مختلفی برای تحصیل در مقاطع کارشناسی و ارشد و دکتری با توجه به ترجیحات علمی و فرهنگی در اختیار متقاضیان ایرانی تحصیل در آمریکا قرار می دهد. برخی از دلایل انتخاب آمریکا به عنوان مقصد آموزش را ذیلا توضیح می دهیم:

  1. اکثر دانشگاههای معروف و مشهور جهان در آمریکا واقع شده اند.

با وجود بیش از 4000 دانشگاه در سطح ملی و بین المللی، ایالات متحده آمریکا دارای بسیاری از برترین دانشگاه های جهان با رنکینگ علمی تراز اول دنیا است. دانشگاه ها و کالج ها در آمریکا گسترده بسیار بزرگی از رشته ها و مقاطع تحصیلی را در همه زمینه های دانشگاهی دارا بوده و به متقاضیان امکان انتخاب عالی فراهم می نمایند. مدارک تحصیلی اخذ شده از ایالات متحده آمریکا به دلیل رنکینگ قابل توجه و بسیار بالای خود در سراسر دنیا قابل احترام و مقبولیت فراوان می باشند. 16 دانشگاه آمریکا بر اساس آخرین رتبه بندی در بین 20 دانشگاه برتر جهان قرار گرفته اند که این امر گواهی بر سطح بالای علمی دانشگاههای آمریکا می باشد.

  1. انعطاف پذیری تحصیلی و انتخاب متنوع در دانشگاههای آمریکا

سیستم و نظام آموزش عالی در کشور آمریکا با توجه به انتخاب ها و علایق دانشجویان گزینه های متنوع و دارای انعطافی در اختیار متقاضیان تحصیل قرار می دهد. در مقطع کارشناسی در آمریکا، دانشجویان می توانند قبل از انتخاب رشته رسمی در پایان سال دوم، رشته ای متفاوت برگزیده و کاملا منعطفانه رشته غیر از اولیه را انتخاب کنند و در واقع به دانشجویان زمان لازم برای انتهاب اصلی ترین رشته مورد علاقه را فراهم می نماید. بنابراین، اگر در مورد رشته تحصیلی به تصمیم نرسیده اید می توانید یک سال تحصیل نموده و سپس دست به انتخابی عاقلانه و واقع بینانه بزنید. افراد متقاضی تحصیل در آمریکا حتی می توانند بدون انتخاب رشته در دانشگاه ثبت نام نموده و شروع به تحصیل نمایند. همچنین، می توانند یک رشته «دو رشته‌ای» تحصیل نمایند و در 4 سال 2 مدرک کارشناسی دریافت نمایند.

  1. فرصت های شغلی پس از اتمام تحصیل در آمریکا (حتی حین تحصیل در آمریکا)

مدرک تحصیلی اخذ شده از یکی از دانشگاههای آمریکا قطع به یقین طیف وسیعی از موقعیت های شغلی را باز می کند و مدرک از دانشگاه های معتبرتر و مشهور تر آمریکا موقعیت ها را حتی بیشتر و جذاب تر می نماید. بیشتر شرکت های دولتی و غیر دولتی در آمریکا به افراد فارغ التحصیل از دانشگاههای آمریکایی نسبت به بقه فارغ التحصیلان بهای بیشتری داده و شغل های جذاب تری پیشنهاد می نمایند.

  1. فرصت های پژوهشی و آموزشی در دانشگاههای آمریکا

دانشگاه های ایالات متحده آمریکا فرصت های تحقیقاتی و آموزشی بی نظیر و جذابی را به دانشجویان بین المللی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی ارائه می دهند. دانشجویان علاوه بر تحصیل می توانند از امکانات و بودجه های پژوهشی نیز استفاده نمایند. می توانند به عنوان دستیار در دوره های متنوع شرکت کرده و علاوه بر پژوهش مبالغی را نیز به عنوان کمک هزینه دریافت نمایند. دانشجویان رشته های مختلف در مقاطع مختلف در آمریکا می توانند به اساتید در زمینه پژوهش در مورد پروژه های مختلف کمک کرده و نیز از فرصت های تحصیلی استفاده نمایند.

  1. استفاده از تکنولوژی های برتر آموزشی در دانشگاههای آمریکا

در ایالات متحده آمریکا استفاده ار تکنولوژی های مدرن در دانشگاهها نقطه عطفی در تغییر مسیر پیشرفت علم فراهم ساخته است. این امر زندگی دانش جویان را با دسترسی آسان به داده ها و سایر فناوری ها بسیار علمی تر و جذاب تر می نمایددر این که فناوری های نوین و مدرن نقشی محوری در تحقیق و توسعه دارد شکی نیست! دانشگاههای آمریکایی همگام با شرکت های تکنولوژی دنیا از فناوری های مدرن در تدریس و پژوهش استفاده می نمایند.

  1. فرهنگ آمریکایی و زندگی دانشگاهی برای دانشجویان متقاضی تحصیل در آمریکا

در این که جامعه و فرهنگ آمریکا مظهر آزادی، تفریح ​​و فرصت های بی شمار فرهنگی است شکی نیست. تحصیل در آمریکا به افراد اجازه آشنایی با افراد از جوامع و فرهنگ های مختلف را داده و به ایشان کمک می کند تا نحوه زندگی در دهکده جهانی را بیاموزد. به علاوه می تواند داشته های فرهنگی خود را نیز به مردم جهان ارایه نموده و با آنها به اشتراک بگذارد.

  1. کمک و حمایت های مالی از دانشجویان بین المللی در آمریکا- امکان اخذ بورسیه های تحصیلی و کمک هزینه های تحصیلی متعدد در آمریکا

در کشور آمریکا بودجه های بسیار زیاد و قابل توجهی برای آموزش و پژوهش صرف می شود. در واقع، با کمی تلاش میتوان از کمک هزینه های متعدد تحصیلی در آمریکا برای تحصیل استفاده نمود. سهم قابل توجهی از درآمد های آمریکا برای امور آموزشی و پژوهشی صرف می شود.

امیدوارم دلایل بالا به سوال شما پاسخ دهد – چرا در ایالات متحده آمریکا تحصیل کنید؟ دلایل انتخاب آمریکا برای تحصیل