موسسه مهاجرتی تبریز

اخذ ویزای کانادا

موسسه مهاجرتی در تبریز- موسسه اخذ ویزا در تبریز

شماره های تماس ایران:

  04133352170 & 09120877409   &  04133364268  &  04133348001  &  09143321675 &   09143321864

شماره تماس در بریتانیا: 00447883646080

شرکت مهاجرت اندیشان آینده سپهر به شماره ثبت 55867

 با همکاری و مشارکت با شرکت انگلیسی Blue Dream Academic Services

 به شماره ثبت 13729283 شهر لندن کشور انگلستان  

موسسه مهاجرتی تبریز

موسسه مهاجرتی تبریز

شماره های تماس ایران:

  04133352170 & 09120877409   &  04133364268  &  04133348001  &  09143321675 &   09143321864

شماره های تماس در بریتانیا: 00447883646080 

شماره واتساپ آلمان: 004915212009872

آدرس در ایران: تبریز- آبرسان- برج سفید یک- طبقه 5 – واحد دی

تهران: شهرزیبا – میدان الغدیر –  خیابان شهرک شهدا – پلاک 3 طبقه چهارم

شماره دفتر تهران: 09120877409  – 02144324275

موسسه مهاجرتی تبریز

موسسه مهاجرتی تبریز

آدرس بریتانیا:

117 , Victoria Road

Barking

IG11 8PZ

آدرس هندوستان:

201, A Building, Kangan, NIBM Road, Pune City, India

آدرس آمریکا:

2461 W Bulson Rd, Mount Vernon, Washington (WA), 98274

شرکت مشاوره مهاجرتی در ایران- تبریز

شرکت مشاوره امور مهاجرتی تبریز

شرکت مشاوره اخذ ویزای کانادا در تبریز

شرکت مشاوره اخذ ویزای دانشجویی کانادا در تبریز

شرکت مشاوره اخذ ویزای انگلستان در تبریز

شرکت مشاوره اخذ ویزای آمریکا در تبریز

شرکت مشاوره فرصت مطالعاتی در تبریز

مشاوره امور اعزام دانشجو در تبریز از کشورهای اروپایی، کانادا، آمریکا و انگلستان

مشاوره امور مهاجرتی کانادا، آمریکا و انگلستان در تبریز

مشاوره اخذ ویزای کانادا، آمریکا و انگلستان در تبریز

مشاوره اخذ نوبت سفارت های کانادا، آمریکا و انگلستان در تبریز

مشاوره مهاجرت در تبریز

مشاوره تمام امور اخذ ویزای دانشجویی و دیدار با خانواده در تبریز

شرکت مهاجرتی قانونی در تبریز

بهترین راه مهاجرت به کانادا- موسسه مهاجرتی تبریز

 

موسسه مهاجرتی در تبریز

موسسه مهاجرتی در تبریز

  • موسسه مهاجرتی تبریز- اخذ ویزای کانادا -تحصیل در کانادا-بهترین راه مهاجرت به کانادا

تهیه شده توسط موسسه مهاجرتی در تبریز- اخذ ویزای کانادا در تبریز

اخذ تضمینی ویزای کانادا در تبریز- ویزای تحصیلی کانادا و ویزای خانوادگی کانادا

موسسه مهاجرتی و مشاوره اعزام دانشجو و اپلای و اخذ پذیرش در تبریز در تبریز

تحصیل در کانادا – بهترین راه مهاجرت به کانادا. مدارک  اخذ شده از دانشگاه های کانادا جز معتبرترین مدارک تحصیلی در کل جهان به شمار می آید. سیستم آموزشی کانادا مبتنی بر سیستم آموزشی بریتانیا است. رویکرد و تکنیک های تدریس با روش های موجود در دانشگاه ها و کالج های سراسر بریتانیا یکسان است. مدرک تحصیلی اخذ شده از دانشگاههای کانادا فرصت های زیادی را هم در کانادا، هم در کشورهای دیگر از جمله ایالات متحده آمریکا و بریتانیا در اختیار شما قرار می دهد. سیاست مهاجرتی کانادا به فارغ التحصیلان موسسات آموزش عالی اجازه می دهد تا خود را مورد ارزیابی قرار داده و در کانادا شغلی برای خودایجاد کنند. هر دانشجوی بین المللی بعد از فارغ التحصیلی می تواند برای  اخذ اقامت ومجوز کار،در کانادا اقدام کند. چندین برنامه مهاجرتی در کانادا برای درخواست اقامت دایمی برای فارغ التحصیلان  موجود می باشد.

برای اخذ مشاوره و اعزام دانشجو،موسسه مهاجرتی در تبریز پشتیبان شماست.

تحصیل در کانادا- موسسه مهاجرتی تبریز

اگر مایل به تحصیل در کانادا می باشید باید ازچند واقعیت قبل از، تعهد به شروع تحصیل در کانادا،آگاه شوید. در اینجاچند نمونه از علت تمایل دیگران برای ادامه تحصیل در کانادا برای شما آورده شده است.

آموزش مقرون به صرفه،

جامعه چندفرهنگی جوامع سالم و ایمن ،آموزش زبان کلاس جهانی پردیس ،تجربه آموزش هیجان انگیز، سبک زندگی ، فرصت های پژوهشی خلاقانه و بدیع ونهایتا امکانات آموزشی و تفریحی از جمله ی این علل می باشند.

موسسه مهاجرت   

موسسه اخذ ویزای کانادا در تبریز- اخذ ویزای کانادا

مدارک معتبر در سراسر جهان

آیا می دانید دانشجویان بین المللی با مدارک  دانشگاه های کانادا و تجربه کاری  درکانادا می توانند بدون نیاز به ترک کانادا برای اقامت دائم اقدام کنند؟ پس از اتمام تحصیلات خود در کانادا،می توانید جهت تهیه ی مدارک لازم برای اخذ اقامت دایم در این کشور، به مدت زمانی که در این کشور تحصیل می کرده اید،اقامت داشته باشید.

قوانین جدیدی به منظورکاهش احتمال تقلب و سوء استفاده ازاین برنامه، خفظ شهرت بین المللی کانادا برای کیفیت بالای آموزش و بهبود خدمات در دسترس برای دانش آموزان واقعی در 1 ژوئن 2014 به اجرا گذاشته شده است.

 قوانین جدید:اخذ ویزای کانادا

– محدود کردن صدور مجوزهای تحصیلی برای متقاضیانی که در یک موسسه آموزشی تعیین شده (DLI) تحصیل خواهند کرد، از جمله موسساتی که توسط استان ها و مناطق بر اساس حداقل استانداردها تعیین شده اند؛ – دانشجویان را ملزم می کند تا تحصیلات خود را در به صورت مستمرو فعالانه دنبال کنند. ; و – به دانشجویان بین المللی تمام وقت که در موسسات تعیین شده در برنامه های خاص ثبت نام کرده اند اجازه می دهد تا به صورت پاره وقت در خارج از دانشگاه و تمام وقت در طول تعطیلات برنامه ریزی شده تئسط موسسه آموزشی بدون مجوز کار، کار کنند.

قوانین جدیدی که از 1 ژوئن 2014 اجرایی شده است، شرایط دارندگان مجوز تحصیل شامل دانشجویان تمام وقت مشغول به تحصیل در برنامه های آموزشی آکادمیک یا محصلین دنبال کننده مهارت و حرفه ای در موسسات آموزشیتعیین شده را در خارج از دانشگاه آسان تر کرده است.

 این قوانین عبارتند از:

– واجد شرایط کار در خارج از محوطه دانشگاه بدون مجوز کار؛ – مجاز به کار در خارج از محوطه دانشگاه به مدت 20 ساعت در هفته در طول یک جلسه معمولی دانشگاهی و تمام وقت در طول تعطیلات برنامه ریزی شده منظم. و- قادر به کار در خارج از محوطه دانشگاه به جای شش ماه انتظار.

اگر به دنبال کسب سابقه کاری بین المللی ارزشمند حین تحصیل در کانادا هستید، بهترین گزینه  شرکت در برنامه همکاری یا کارآموزی می باشد!

این برنامه های کاریابی در بسیاری از کالج ها و دانشگاه های کانادا به عنوان وسیله ای برای ارتقای برنامه درسی به همراه کسب تجربه صنعتی در دنیای واقعی ارائه می شوند. به طور معمول، دانش آموزان بعد از گذراندن ترم های متناوب تحصیلی ،این دانش را از طریق کار در زمینه مرتبط با تحصیل خود به صورت عملی به کار می گیرند که هم فرصتی برای پس انداز بیشتر و هم مدرک معتبری برای افزایش امتیازات لازم جهت اخذ اقامت دایم در اختیار شما خواهد گذاشت.

اخذ ویزای کانادا تبریز

اخذ ویزای کانادا تبریز

– موسسه مهاجرتی و اخذ ویزای کانادا در تبریز:

چرا بسیاری از متقاضیان ما تحصیل در کانادا را ترجیح می دهند؟ در صورت تاهل،همسر یا شریک زندگی شما می تواند به عنوان شریک دانشجویی مجوز کار آزاد دریافت کند و می تواند همراه  شما و فرزندانتان به کانادا بیاید و در زمان تحصیل شما درکانادا می تواند در هر جایی به صورت کاملا قانونی کار کند. بنابراین به خاطر سایقه ی کارهمسر شما در کانادا تا زمان درخواست اقامت دائم امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد.هرچند شهریه تحصیل در کانادا ارزان نیست اما در مقایسه با شهریه در ایالات متحده یا بریتانیا 2 و حتی 3 برکمتر است. علاوه بر این، قانون کانادا به دانشجویان خارجی فرصتهای بیشتری ارایه می دهد:

  • دانشجویان خارجی حق کار کردن در طول دوره تحصیلی خود را دارند.
  • دانشجویان متاهل دارای فرزند می توانند خانواده خود را با خود به کانادا ببرند و در طول دوره تحصیل با هم زندگی کنند.
  • همسر دانشجو می تواند ویزای کار بگیرد و به صورت تمام وقت در کانادا کار کند. (این امر یک مزیت جهت کاربردهای آینده برای اخذ اقامت دائم دانشجو نیزفراهم می نماید).
  • فرزندان دانشجو مجاز به تحصیل در مدارس دولتی هستند.
  • فارغ التحصیلان و همسرانشان برای دو سال دیگر حق دریافت ویزای کار را دارند. بنابراین امتیاز آنها برای درخواست اقامت دائم در کانادا ،به خاطر داشتن سابقه کار در این کشور، بیشتر خواهد بود.

ما بیش از 140 برنامه آموزشی در دانشکده های مختلف و در سطوح مختلف ارائه می دهیم.

ما(موسسه مهاجرتی و مشاوره اعزام دانشجو به کانادا در تبریز) متعهد می شویم که کمترین قیمت ها را ارائه دهیم.

مهاجرت به کانادا- موسسه مهاجرتی تبریز- اخذ ویزای کانادا

آیا به دنبال مهاجرت به کانادا هستید؟ دسته های مختلفی از برنامه های مهاجرتی وجود دارد که ممکن است واجد شرایط آنها باشید. برای اطلاعات بیشتر، لطفاً با موسسه مهاجرتی در تبریز تماس بگیرید.

مزایای تحصیل در کانادا چیست؟

کانادا در حال حاضر یکی از مقاصد پیشرو در جهان برای دانشجویان بین المللی با بیش از 600000 دانشجو از سراسر جهان است. تحقیقات نشان می دهد که دانشجویان بین المللی به دلایل زیر جذب کانادا می شوند:

  • کیفیت بالای آموزش ارائه شده توسط مدارس کانادا
  • کانادا به دانشجویان بین المللی فرصت هایی برای کار در طول تحصیل و پس از تحصیل و انتقال به اقامت دائم ارائه می دهد
  • فرصت های تحصیل به زبان انگلیسی و/یا فرانسوی
  • ایمنی و امنیت
  • جامعه چند فرهنگی
  • کانادا هر ساله پذیرای مهاجرین و دانشجویان بین المللی از نزدیک به 200 کشور مختلف است
  • کانادا در مقایسه با سایر مقاصد محبوب بین المللی دانشجویی مقرون به صرفه تر است. همچنین در نظر بگیرید که دلار کانادا ضعیف تر از ارزهای اصلی مانند USD، GBP، و EUR است.

درباره دانشگاه ها و کالج های کانادا بیشتر بدانید

بیش از 1500 دانشگاه، کالج و سایر مؤسسات آموزشی وجود دارد که توسط اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) مجاز به استقبال از دانشجویان بین المللی هستند. این موسسات آموزشی، موسسات آموزشی تعیین شده (DLIs) نامیده می شوند و برای کمک به دانشجویان بین المللی برای یادگیری در کانادا و ماندن در این کشور پس از فارغ التحصیلی وجود دارند. لیست موسساتی هایی که مورد تایید IRCC  هستند به طور مداوم در حال افزایش است. از مورد تایید بودن دانشگاه ،کالج یا مؤسسه دیگری که برای تحصیل ثبت نام انتخاب می کنید، توسط IRCC اطمینان حاصل کنید!بازدید از وب سایت رسمی دولت کانادا

بیشترین تمرکز موسسات آموزشی DLI در پرجمعیت ترین استانهای کانادا یعنی  کبک و آنتاریومستقر می باشند. پس با توجه به برابری تحصیلی و آموزشی موجود در سیستم آموزشی کانادا، فارغ از اینکه در کدام موسسه مشغول به تحصیل می باشید،مطمینانه از بهترین آموزش برخوردار خواهید بود.

کانادا دارای بیش از 150 کالج محلی که آموزش با کیفیت خوب را ارایه می دهند،می باشد. این کالج ها برعکس دانشگاهها که به ارایه دروس نظری و آموزش شغلی در برخی از مشاغل همچون پزشکی،حقوق و مهندسی می پردازند اما  این کالج های محلی آموزش های علمی –کاربردی غنی تری برای جذب نیرو در بازار کار برحسب رشته ی تحصیلی خود ارایه می نمایند. مدارک اخذ شده از این کالج های محلی نیز به اندازه ی مدارک دانشگاههای بین المللی کانادا معتبر می باشند و قطعا جوابگوی جاه طلبی های حرفه ای و حامی شما  مهاجرت شما بعد از فارغ التحصیلی خواهد بود.

پذیرش آمریکا

پذیرش آمریکا

مسیرهای تحصیلی برای اقامت دائم (PR)- اخذ ویزای کانادا

-موسسه مهاجرتی و اعزام دانشجو در تبریز

تحصیل در کانادا به دلیل اینکه موسسات  مهاجرت فدرالی واستانی برای فارغ التحصیلان دارای تجربه کاری و تحصیلی در کانادا ارزش زیادی قایل می باشند فرصتی پیش می آورد تا بعد از گذراندن تحصیلات خود در کانادا بتواند اقامت موقت خود را به اقامت دایم تبدیل نمایند. پس از اتمام تحصیل در کانادا با اخذ مدرک کار کانادایی براساس برنامه تحصیلی خود فرصت دارید حداکثر تا سه سال در کانادا کار کنید.

با داشتن مجوز PGWP ، می توانید  پیگیرتعدادی از راه های اقامت دائم فدرال و استانی باشید، مانند:

اکسپرس اینتری

از برجسته ترین راه های پیگیری اقامت دائم، ارسال  مشخصات اکسپرس اینتری ،می باشد. اکسپرس اینتری سیستم جامع رتبه بندی می باشد که متقاضیان جوان را براساس تحصیلات،سابقه کاری وتسلط به زبان ( انگلیسی یا فرانسه) برای اخذ اقامت دایم رتبه بندی می نماید. اکسپرس اینتری اصلی ترین روشی است که کانادا درخواست های مهاجرتی کلاس اقتصادی را مدیریت می کند.از همین راه ، هر ساله تعداد کثیری ازدانشجویان بین المللی سابق که دارای سند تجربه کاری در کانادا، همان برنامه (CEC)،می باشند موفق به اخذ اقامت دایم می گردند.

برنامه نامزدهای استانی (PNP)

این برنامه نامزدهای استانی (PNP) به استان ها و مناطق مختلف در کانادا اجازه می دهد تا نامزدهای مهاجرتی را که نیازهای اقتصادی محلی آنها را برآورده می کنند شناسایی کنند. بسیاری از این برنامه ها ی PNP به نامزدهایی که دانشجویان بین المللی سابق و به طور خاص دانشجویان بین المللی امتیاز ویژه در نظر می گیرند.

کبک

شهر مونترال درکبک به عنوان دومین استان بزرگ کانادا یک مقصد پرطرفدار برای دانشجویان بین المللی می باشد.سیستم مهاجرتی این استان متفاوت از برنامه های مهاجرتی دولت فدرال و برنامه ی PNP بوده و دانشجویان بین المللی را برای اخذ اقامت دایم ترغیب می نماید.

خدمات ومشاوره اخذ اقامت دایم را از موسسه مهاجرتی در تبریزدنبال کنید.

سایر برنامه های فدرال

علاوه بر سه برنامه ی عنوان شده ،برنامه های مهاجرت اقیانوس اطلس وپایلوت مهاجرت روستایی و شمالی هم جریان های ویژه ای را برای دانشجویان بین المللی و نیز معافیت های کاری در کانادا به متقاضیان ارایه می نمایند.

سوالات متداول درباره ی اپلای تحصیل در کانادا و شرایط مختلف در کانادا

1) مزیت تحصیل در کانادا؟

کانادا آموزش با کیفیت بالا را با هزینه نسبتاً مقرون به صرفه در جامعه ای امن، باثبات و چند فرهنگی ارائه می دهد. کانادا به شما این امکان را می دهد که در طول تحصیل خود کار کنید و پس از تحصیل مجوز کار دریافت کنید تا زمانی که معیارهای دولت کانادا را رعایت کنید. کسب تجربه کاری در کانادا پس از تحصیل فرصت های بیشتری را برای اقامت در کانادا به عنوان مقیم دائم در اختیار شما قرار می دهد. به دلیل جذابیت، کانادا میزبان دانشجویان بین المللی از حدود 200 کشور مختلف است.

2) تعدادانشجویان بین المللی در کانادا ؟

بیش از 600000 دانشجوی بین المللی در کانادا وجود دارد. به دلیل محبوبیت آن به عنوان یک مقصد عالی برای تحصیل، کار و مهاجرت، کانادا در دهه گذشته شاهد سه برابر شدن جمعیت دانشجویان بین المللی خود بوده است.

3) دانشجویان بین المللی کانادا از کدام کشورها می آیند؟

کانادا هر ساله پذیرای دانشجویان بین المللی از نزدیک به 200 کشور مختلف است.

اغلب متقاضیان برای اپلای تحصیل در دانشگاه های کانادا ازکشور های هند، چین، کره جنوبی، فرانسه، ویتنام، ایالات متحده، ایران، برزیل، نیجریه و مکزیک می باشند.

همچنین بیشترکشورهای آمریکای لاتین و کارائیب، اروپا، آفریقا و آسیا نیز سالانه تعداد زیادی دانشجوی بین المللی را به کانادا می فرستند.

4) چگونه می توانم در کانادا تحصیل کنم؟

گام نخست: یک برنامه دانشگاهی  مناسب را انتخاب کنید.

گام دوم:برای اخذ نامه پذیرش از طریق موسسه آموزشی تعیین شده در کانادا اقدام کنید.

مرحله سوم: مجوز تحصیل  اپلای کنید.

5) آیا می توان به همراه خانواده برای تحصیل به کانادا رفت؟

آره. شما می توانید همسر، شریک زندگی مشترک و فرزندان تحت تکفل. را نیز برای تحصیل در کانادا با خود همراه کنید.

دولت کانادا، بدون در نظر گرفتن موسسه ای که در آن تحصیل می کنید می خواهد که شما در حین تحصیل در کانادا خوشحال باشید. بنابراین همسر یا شریک زندگی شما و همچنین فرزندان تحت تکفل تان می توانند با شما همراه گردند. همسر و حتی فرزندان شما می توانند در کانادا مجوز کار دریافت کنند و برای اخذ اقامت دایم در کانادا  امتیازسابقه کاری بدست بیاورند.

6) کدام شهر کانادا برای دانشجویان بین المللی بهتر است؟

از آنجا که شهرهای کانادا بسیاری از مزایای مشابه از جمله کیفیت خوب آموزش، گشودگی به انواع فرهنگ های مختلف، و ایمنی و امنیت را ارائه می دهند بنابراین انتخاب شهر برای تحصیل بستگی به ترجیحات شما دارد. عواملی که باید در نظر بگیرید عبارتند از:

  • کدام برنامه آموزشی را می خواهید دنبال کنید
  • فرصت های شغلی در شغل مورد نظر شما در شهر کانادا
  • جوامع مهاجران و دانشجویان بین المللی موجود در شهر کانادا
  • این که آیا ترجیح می دهید در یک محیط انگلیسی و/یا فرانسوی زبان در کانادا باشید
  • فعالیت های فرهنگی
  • دوست دارید در یک شهر بزرگ باشید یا کوچک
  • بودجه ی تحصیلی خود

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای استان ها و شهرهای مختلف کانادا اینجا کلیک کنید.

7) آیا می توانم بعد از تحصیل در کانادا بمانم؟

اگرخواهان کار در کانادا بعد از اتمام تحصیل می باشید، احتمالاواجد شرایط دریافت مدرک مجوز کار پس از فارغ التحصیلی (PGWP) باشید. این وضعیت موقت جایگزین مجوز تحصیل شما خواهد شد. برای در خواست اقامت دایم در کانادا بعد از این دوره موقت میتوانید بعد از دریافت PGWP ،از طریق ارسال  مشخصات کسپرس اینتری  ویا برنامه های مهاجرت فدرال واستانی  درخواست دهید.

8) چگونه می توانم بعد ازاتمام تحصیل در کبک بمانم؟

انتخاب هر یک از گزینه های موجود برای اخذ اقامت دایم به اهداف شما بستگی دارد.

به عنوان مثال، اگر شما علاقه مند به اخذ اقامت دائم در داخل استان هستید، میتوانید از طریق درخواست مجوز کار پس از فارغ التحصیلی (PGWP).اقدام نمایید وفراتر از آن، می توانید از طریق برنامه های مهاجرتی مانندبرنامه تجربه کبک(PEQ) یابرنامه کارگران ماهر منظم کبک(QSWP) درخواست اقامت کنید.

9) آیا می توانم پس از تحصیل در کانادا اقامت دائم داشته باشم؟

البته. برنامه های مختلفی به منظوراخذ  اقامت دائم  در کانادا وجود دارد، از جمله سه برنامه مدیریت شده تحت عنوان برانامه اکسپرس اینتری(کلاس تجربه کانادایی،برنامه کارگران ماهر فدرال، وبرنامه تجارت ماهر فدرال). ونیزبسیاری از گزینه های دیگر  مانند برنامه نامزدهای استانی،کبک،برنامه مهاجرت اقیانوس اطلس، وپایلوت مهاجرت روستایی و شمالی نیز به این منظور در دسترس می باشند.

برخی از این برنامه ها به تجربه کاری کانادایی نیاز دارند یعنی  شما باید مجوز کار پس از فارغ التحصیلی(PGWP) داشته باشید.

10) آیا می توانم پس از تحصیل در کانادا شهروند کانادا شوم؟

آره. هدف نهایی بسیاری از دانشجویان و فارغ التحصیلان بین المللی در کانادا اخذ اقامت دایم این کشوراست. قرار گرفتن در وضعیت  اقامت دائم  مزایایی مانند  حق زندگی و کار در هر نقطه از کانادا بدون نیاز به اخذ مجوز کار را بهمراه دارد و نیز یک گام  اساسی در مسیر شهروندی کانادا است.

کانادا به دنبال گروهی از دانشجویان و فارغ التحصیلان بین المللی است تا به تازه واردان پیشرو خود تبدیل شوند. یعنی فارغ التحصیلان بین المللی در این کشور با اتمام تحصیلات خود حالا زبان(ها) را یاد گرفته اند، تجربه و تحصیلات را کسب کرده اند و ثابت کرده اند که شایسته پیوستن به خانواده کانادایی هستند.

10) مجوز کار پس از فارغ التحصیلی (PGWP) چیست؟

PGWP یک مجوز کار آزاد است که برای دانشجویان خارجی که  ازموسسه آموزشی تعیین شده فارغ التحصیل شده اند، صادر می شود.

موسسه مشاوره و اخذ ویزای کانادا در تبریزجهت انجام هر گونه مشاوره در خدمت شماست ه.

داشتن این مجوزبه شما امکان می دهد تا تجربه کاری در کانادا به دست آورید و نیز کمک کند تا برای انواع برنامه های مهاجرت فدرال و استانی واجد شرایط شوید (که گاهی اوقات لازم است داوطلبان برای واجد شرایط شدن برای یک برنامه خاص دارای تجربه کاری کانادایی باشند).

اعتبار مجوز کاری

PGWP می تواند از حداقل 8 ماه تا حداکثر 3 سال  بنا به مدت زمان تحصیل شما در کانادا متغیر باشد.

11) چگونه می توانم برای مجوز کار پس از فارغ التحصیلی (PGWP) واجد شرایط باشم؟

به این منظورشما باید در موسسه آموزشی تعیین شده در کانادا شرایط دانشجویی تمام وقت را داشته باشید .شما باید تمام شرایط برنامه تحصیلی خود را که حداقل هشت ماه طول می کشد، برآورده کرده باشید.

12) آیا دانشجویان بین المللی می توانند در حین تحصیل در کانادا کار کنند؟

در صورت برخورداری مجوز تحصیل شما برای کار در کانادا می توانید در دانشگاه یا خارج از محیط دانشگاه ،به محض شروع به تحصیل خود در کانادا،مشغول کار شوید.

با دارا بودن شرایط زیر ممکن است اجازه کار در محیط دانشگاه خود را کسب کنید:

  • دانشجوی تمام وقت پس از دبیرستان باشید
  • دارای مجوز تحصیلی معتبر باشید
  •  شماره بیمه اجتماعی (SIN) داشته باشید.

اگر نیاز به کار برای یک تعاونی یا کارآموزی دارید، باید برای مجوز کار تعاونی یا کارآموزی اقدام کنید.  واجد شرایط  می باشید اگر:

  • برای تکمیل برنامه شما نیاز به کار است،
  • شما دارای مجوز تحصیلی معتبر هستید،
  • شما نامه ای از موسسه خود دارید که تأیید می کند همه دانش آموزان باید برای دریافت مدرک خود کار کنند،
  • همکاری یا کارآموزی شما 50 درصد یا کمتر از برنامه شما است.

اگر در حال یادگیری زبان انگلیسی یا فرانسوی به عنوان زبان دوم، یا در حال گذراندن دوره های علاقه عمومی یا دوره هایی برای آماده شدن برای برنامه دیگری هستید، ممکن است دیگر واجد شرایط مجوز کار تعاونی نباشید.

شرکت اخذ ویزای کانادا

شرکت اخذ ویزای کانادا

اگر خواهان کار در خارج از محیط دانشگاه می باشید باید داین مورد در مجوز تحصیل شما قید شده باشد.همچنین باید:

  • دانشجوی تمام وقت باشید،
  • در یک برنامه پس از متوسطه ثبت نام کنید،
  • در یک برنامه تحصیلی که حداقل 6 ماه به طول می انجامد ثبت نام کنید که منجر به دریافت مدرک، دیپلم یا گواهینامه می شود،
  • شروع به مطالعه و کسب علم کرده باشید
  • دارای شماره بیمه اجتماعی (SIN) باشید.

اگر دانشجوی پاره وقت هستید، فقط می توانید خارج از دانشگاه کار کنید:

  • اگر تمام معیارهای ذکر شده در بالا را برآورده کرده اید، و
  • شما فقط نیمه وقت مطالعه می کنید زیرا:

    • شما در ترم آخر خود هستید و برای تکمیل برنامه خود نیازی به مطالعه تمام وقت ندارید
    • شما تا آخرین ترم تحصیلی خود دانشجوی تمام وقت در کانادا بودید

13) چند ساعت می توانم با مجوز تحصیل کار کنم؟

با وجود داشتن مجوز کار که در مجوز تحصیل شما قید شده باشد ، در طول سال تحصیلی فقط 20 ساعت در هفته می توانید خارج از دانشگاه کار کنید.البته  در طول تعطیلات برنامه ریزی شده به صورت تمام وقت  می توانید کار کنید.

هیچ محدودیتی برای تعداد ساعات کار در محوطه دانشگاه وجود ندارد.

14) آیا می توانم در کانادا بورس تحصیلی بگیرم؟

آره. شما می توانید از طریق موسسه خود یا از طریق اشخاص ثالث برای اخذ بورسیه تحصیلی، بورسیه یا کمک هزینه مبتنی بر شایستگی اقدام کنید.

15) برای تحصیل در کانادا به چه مقدار پول نیاز دارم؟

هزینه های تحصیل در کانادا در مقایسه با سایر مقاصد محبوب مانند ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا و کشورهای اتحادیه اروپا مقرون به صرفه در نظر گرفته می شود.

بسیاری از موسسات آکادمیک کانادا برنامه هایی با شهریه کمتر از 15000 دلار کانادا در سال ارائه می دهند.

علاوه بر هزینه تحصیل، باید  توانایی خود را برای حمایت مالی از خود و اعضای خانواده  خود را ثابت کنید.

هزینه های تحصیل و زندگی در هر استان و منطقه متفاوت است. به طور کلی، تحصیل در شهرهای بزرگتر در کانادا بیشتر از شهرهای کوچکتر هزینه دارد.

اگر قصد تحصیل در خارج از کبک را دارید، جدول زیر حداقل بودجه ای را که برای حمایت از خود در حین تحصیل در کانادا نیاز دارید را نشان می دهد (همچنین به عنوان “اثبات حمایت مالی” نیز شناخته می شود):

میزان بودجه مورد نیاز در سال (به استثنای شهریه)
شما 10000 دلار کانادا
اولین عضو خانواده 4000 دلار کانادا
هر عضو اضافی خانواده 3000 دلار کانادا

اگر قصد تحصیل در کبک را دارید، جدول زیر حداقل بودجه ای را که برای تامین مالی خود در حین تحصیل در استان نیاز دارید را نشان می دهد:

میزان بودجه مورد نیاز در سال (به استثنای شهریه)
شما 11000 دلار کانادا
اولین عضو خانواده (18 یا بیشتر) 5100 دلار کانادا
اولین عضو خانواده (زیر 18 سال) 3800 دلار کانادا
هر عضو اضافی خانواده (18 یا بیشتر) 5,125 دلار کانادا
هر عضو دیگری از خانواده (زیر 18 سال) 1903 دلار کانادا

16) جریان مستقیم دانشجویی (SDS) چیست؟

این جریان مستقیم دانشجویی (SDS)برنامه ای است که پردازش مجوزهای تحصیلی را برای داوطلبانی که وضعیت واجد شرایط بودن را دارند تسریع می کند. یکی از وضعیت های واجد شرایط بودن این است که مقیم قانونی یکی از کشورهای زیر باشید:

  • آنتیگوا و باربودا
  • برزیل
  • چین
  • کلمبیا
  • کاستاریکا
  • هندوستان
  • مراکش
  • پاکستان
  • پرو
  • فیلیپین
  • سنگال
  • سنت وینسنت و گرنادین ها
  • ترینیداد و توباگو
  • ویتنام

17) چگونه می توانم برای جریان مستقیم دانشجویی (SDS) واجد شرایط شوم؟

برای واجد شرایط بودن برای برنامه ی SDS، باید:

  • مقیم قانونی آنتیگوا و باربودا، برزیل، چین، کلمبیا، کاستاریکا، هند، مراکش، پاکستان، پرو، فیلیپین، سنگال، سنت وینسنت و گرنادین، ترینیداد و توباگو، یا ویتنام باشید.
  • در 2 سال گذشته یک آزمون زبان معتبر را با نمره آیلتس 6.0 یا بالاتر یا نمره TEF معادل معیار زبان کانادایی (CLB) 7 یا بالاتر کسب کرده باشید.
  • دارای گواهی سرمایه گذاری تضمین شده (GIC) با سپرده حداقل 10000 دلاری که توسط شرکت بیمه سپرده کانادایی (CDIC) بیمه شده است. اینGIC باید معیارهای خاصی را داشته باشد.
  • توانایی پرداخت کامل شهریه خود را برای سال اول تحصیل خود ثابت کنید.
  • ارائه نامه پذیرش از موسسه.
  • آخرین رونوشت های ثانویه یا پس از ثانویه خود را ارائه دهید.
  • قبل از درخواست، در صورت نیاز به دریافت معاینه پزشکی در صورتی نیاز به درافت معاینه پزشکی است که قبلا در این کشورها زنگی کرده باشید یا سفری داشته باشید به این مقاصد قبل از عزیمت به کانادا، یا چنانچه رشته تحصیلی شما به آن نیاز داشته باشد.
  • اگر در مورد شما لازم است، قبل از درخواست گواهی پلیس بگیرید (دستورالعمل های دفتر ویزا در صورت نیاز شما به این گواهی پلیس به شما گوشزد خواهد داد).
  • برای اخذ اطلاعات بیشترو گرفتن مشاوره با موسسه اخذ ویزا ی کانادا درتبریزتماس حاصل فرمایید.

18) محدودیت سنی برای تحصیل در کانادا چقدر است؟

هیچ محدودیت سنی برای تحصیل در کانادا وجود ندارد.

19) آیا برای تحصیل در کانادا باید در آزمون زبان شرکت کنم؟

برای درخواست مجوز تحصیلی نیازی به آزمون زبان ندارید، اما ممکن است موسسه ای که برای آن درخواست می دهید از شما درخواست کند. برای جزئیات بیشتر، لطفاً سیاست‌های مؤسسات دانشگاهی مورد علاقه خود را  از موسسه مشاوره بررسی کنید.

20) وظایف من به عنوان یک دانشجوی بین المللی در کانادا چیست؟

پس از تایید مجوز تحصیل، باید شرایط زیر را که توسط دولت کانادا تعیین شده است ،رعایت کنید:

  • در موسسه آموزشی تعیین شده خود ثبت نام کنید
  • برای تکمیل برنامه خود تلاش کنید
  • تمام شرایط ذکر شده در مجوز تحصیلی  را رعایت کنید
  • اگر دیگر شرایط مجوز تحصیل خود را ندارید، تحصیل را متوقف کنید
  • زمانی که مجوز تحصیلی شما منقضی شد، کانادا را ترک کنید (مگر اینکه مجوز موقت یا اقامت دائم دیگری دریافت کرده باشید)

اگر هر یک از شرایط ذکر شده در مجوز تحصیل نقض شود، مجوز تحصیل شما به طور خودکار باطل می گردد.

21) چه مدت زمان می برد تا مجوز تحصیل دریافت شود؟

زمان پردازش بستگی به فرایندی که در هر دفتر ویزا در جریان است،دارد.برای اطلاعات بیشتر با موسسه اخذ ویزا ی کانادا در تبریز تماس بگیرید.

22) چه تفاوت هایی در سطوح تحصیلی و بین کالج ها، دانشگاه ها و سایر مؤسسات آموزشی تعیین شده در کانادا وجود دارد؟

  • دانشگاه ها: علاوه بر گواهینامه ها و دیپلم، مدارک کارشناسی، حرفه ای و فوق لیسانس را ارائه می دهند.
  • کالج های اجتماعی: این کالج ها گواهی ها، دیپلم ها، مدارک کاردانی، مدارک کارشناسی و دیپلم های فوق لیسانس را ارائه می دهند.
  • کالج‌های فنی و حرفه‌ای: گواهی‌ها و مدرک‌هایی را برای آموزش فنی ارائه می‌دهند که به بزرگسالان کمک می‌کند تا در حرفه خود پیشرفت کنند.
اعتبارنامه طول متوسط بررسی اجمالی
گواهینامه ها و مدارک تحصیلی 1-2 سال برنامه های شغلی برای کمک به بزرگسالان برای یافتن کار مرتبط با اعتبار.
مدارک کاردانی 2 سال مشابه دو سطح اول تحصیل در مقطع کارشناسی 4 ساله.
مدرک کارشناسی 3-4 سال در دانشگاه ها ارائه می شود و بیشتر از برنامه های کالج ماهیت نظری دارد.به غیر از استان هایی مانند کبک که می تواند به 3 سال کوتاه شود،معمولا 4 سال اخذ مدرک این دوره به طول می انجامد.
مدارک تحصیلات تکمیلی 1-2 سال مدرک تخصصی پس از گذراندن دوره لیسانس.
مدارک کارشناسی ارشد 1-2 سال می تواند شامل پایان نامه تحقیقاتی یا عدم ارسال پایان نامه باشد.
دکتری 4-8 سال معمولاً شامل ترکیبی از کار درسی در ابتدای دکترا و به دنبال آن تکمیل پایان نامه ای است که با موفقیت در حضوراساتید دانشگاهی دفاع می شود.
برنامه های پسا دکتری بدون محدودیت زمانی برنامه تحقیقاتی تخصصی پس از اتمام دوره دکتری.

23) آخرین مهلت درخواست برای DLI در کانادا چقدر است؟

تمام DLI ها در کانادا مهلت های خاص خود را دارند که ممکن است بسته به برنامه، بخش یا دانشکده ای که ممکن است برای آن درخواست دهید متفاوت باشد. به روزترین اطلاعات را در وب سایت دانشگاهی که قصد دارید در آن درخواست دهیدو یا از طریق موسسه مشاوره واعزام دانشجو به کانادا در تبریز، پیدا خواهید کرد.

از آنجایی که بسیاری از برنامه های مهاجرتی فدرال و استانی کانادا به دانشجویان بین المللی امتیاز بیشتری می دهند و/یا جریان های درخواستی اختصاصی را در اختیار آنها قرار می دهند، هر ساله تعداد کثیری از دانشجویان بین المللی  متقا ضی مهاجرت به کانادا می شوند. بر اساس آخرین آمار دولت فدرال، سالانه بیش از 50000 دانشجوی بین المللی اقامت دایم این کشور را می گیرند.

26) چگونه می توانم والدینم را برای تحصیل در کانادا متقاعد کنم؟

سوالات و نگرانی های والدین در هر کشور و منطقه ای از جهان متفاوت است، اما می توانید اطلاعات زیر را با والدین خود به اشتراک بگذارید:

  • کانادا کشوری بسیار امن و با ثبات است که پذیرای مردم از سراسر جهان است. فرقی نمی‌کند ملیت، قومیت یا مذهب شما چه باشد، افرادی با پیشینه مشابه خود در کانادا خواهید یافت.
  • کانادا برخی از موسسات آموزشی با بالاترین رتبه را در جهان ارائه می دهد که تعدادی از آنها در بین 100 موسسه برتر جهانی رتبه بندی شده اند.
  • کانادا نسبت به کشورهایی مانند ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا مقرون به صرفه‌تر است و همچنین به شما امکان می‌دهد در طول تحصیل و پس از تحصیل خود کار کنید تا بتوانید از نظر مالی خود را در مدت اقامت در این کشور حمایت کنید. بورسیه های تحصیلی نیز برای دانشجویان بین المللی در دسترس است.
  • دانشجویان بین المللی چشم انداز شغلی امیدوار کننده ای در کانادا دارند. کانادا همیشه به دنبال استعدادهایی با انگیزه، جاه طلب، تحصیل کرده، چند زبانه و دارای دیدگاه های متنوع و جهانی می باشد.
  • کانادا به دنبال کمک به دانشجویان بین المللی برای اقامت دائم در این کشور است.
  • طبق بررسی های بین المللی، والدین کانادا را به عنوان دارنده بهترین شرایط  مجوز تحصیل نسبت به کشورهای دیگر مانند ایالات متحده و بریتانیا ارزیابی می کنند. دریافت مجوز تحصیل در کانادا نیز می‌تواند تحت برنامه‌هایی مانند Student Direct Stream و برای دانشجویان بین‌المللی از کشورهای مبدا بسیار سریع باشد.
اخذ ویزای کانادا

اخذ ویزای کانادا

مهاجرت به کانادا- اخذ ویزای کانادا

-موسسه مهاجرت به کانادا در تبریز

آیا برای مهاجرت به کانادا اقدام می کنید؟

سرویس بین المللی ارزیابی اعتبار کانادا (ICAS) توسط وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی به عنوان آژانسی معتبرو مجاز برای ارائه خدمات ارزیابی مدارک تحصیلی به افراد متقاضی مهاجرت به کانادا تعیین شده است.

بسته ارزیابی مهاجرت به کانادا به شما کمک می کند تا درک کنید که تحصیلات شما در مقایسه با سیستم آموزشی در کانادا چگونه است. وقتی در کانادا اقامت دارید، می توانید از این گزارش  هنگام جستجوی کار یا درخواست برای پذیرش در برنامه های آموزشی استفاده کنید.

بسته ارزیابی مهاجرت به کانادا توسط اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا به مدت پنج (5) سال از تاریخ صدور پذیرفته می شود. برای درخواست تمدید، لطفاً اطلاعات تمدید بسته ارزیابی مهاجرت کانادا را بررسی کنید و یا با موسسه مشاوره و مهاجرت به کانادا در تبریزتماس حاصل فرمایید.

اگر قبلاً یک گزارش ارزیابی ICAS دارید و می‌خواهید این گزارش را به عنوان بخشی از درخواست مهاجرت خود بگنجانید، لطفاً اطلاعات ارتقا را بررسی کنید.

متقاضیان اصلی که قصد دارند به عنوان پزشک/پزشک متخصص (NOC 3111 یا 3112) درخواست دهند، باید توسط شورای پزشکی کانادا ارزیابی شوند. افرادی که قصد دارند به عنوان یک داروساز درخواست دهند (NOC 3131) باید ارزیابی از هیئت بررسی داروسازی کانادا داشته باشند. اطلاعات پزشکان و داروسازان را می توانید در وب سایت اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا بیابید.