اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی کانادا

+989120877409 & +447883646080Visiting Student

فرصت مطالعاتی برای اعضای هیات علمی از کانادا

اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی برای دانشجویان

+447949549686 & +4915212009872

شرایط اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی از کانادا

  Sabbatical Leave Admission Services for Faculty Members

Visiting Student and Visiting Scholar

Reach us at:

Info@visituniversities.com/ oxbridge2020@gmail.com

WhatsApp: +447883646080 & +447949549686 & +4915212009872

شماره های ایران:

00989120877409

00989143321675

00984133352170

00989122163145

Send us your resume and we will get back to you with the best offer possible.

آدرس های ایران:

 تهران: شهرزیبا میدان الغدیر  خیابان شهرک شهدا  پلاک3طبقه چهارم/ تلفن: 02144324275

تبریز: آبرسان- برج سفید یک- طبقه 5- واحد دی/ تلفن: 04133348001

Address:

Head Office: Dane’s Yard, Sugar House Island, Stratford, London E15

Branch No. 1: Branch: 201, A Building, Kangan, NIBM Road, Pune City, India

Branch No. 2: 2461 W Bulson Rd, Mount Vernon, Washington (WA), 98274

Tel. :(+49) – 15212009872

Email Address: info@visituniversities.com & oxbridge2020@gmail.com

Direct Email Address of our CEO: graywolf650@gmail.com

  United Kingdom (UK) Specialists

United States of America, Canada, Europe, Australia

All Over the Globe- Economy Rates & Reasonable Services

Visiting Scholar Programs- Visiting Scholar Program Admission Services

اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی از کانادا- دانشگاههای کانادا برای فرصت مطالعاتی

اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی کانادا- دانشگاه مانیتوبا

شرایط پذیرش دانشجویان ویزیتینگ کارشناسی

اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی کانادا

دانشجویان متعددی از سراسر جهان مخصوصا دانشجویان ایرانی تمایل دارند دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار) را در دانشگاه مانیتوبا به منظور تکمیل تحصیلات عالیه خود در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاههای دیگر بگذرانند. دانشجوی ویزیتینگ کسی است که اخیرا به عنوان دانشجوی تحصیلات تکمیلی خارج از دانشگاه مانیتوبا ثبت نام کرده و دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار) بدون نیاز به دریافت مدرک را برای گذراندن در دانشگاه مانیتوبا انتخاب کرده است.

دانشگاه مانیتوبا کانادا فرصت مطالعاتی

شرایط پذیرش برای دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار) در کانادا- دانشگاه مانیتوبا:

  • دانشجوی ارشد یا دکتری بودن- هیات علمی بودن
  • تاییدیه رسمی از دانشگاه مبدا برای شرکت فرد در دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار)
  • پرداخت هزینه درخواست معادل 100 دلار کانادا(غیر قابل استرداد)

کلیه متقاضیان باید حداقل شرایط پذیرش دانشگاه تحصیلات تکمیلی را دارا باشند. درصورت نیاز مدرک معتبر مهارت زبان لازم می باشد.

دانشجویان ویزیتینگ بین المللی برای دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار)

اگر به دنبال اخذ پذیرش در دانشگاه مانیتوبا برای دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار) در یک برنامه Exchange Program می باشید، با مرکز بین المللی دانشجویان ICS تماس حاصل نمایید. این گام اولیه برای اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار) در کانادا- دانشگاه مانیتوبا می باشد.

دانشگاه وست کانادا

دانشگاه وست کانادا اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی از کانادا

اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی کانادا- دانشگاه وست کانادا

دانشجویان ویزیتینگ  – دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار) دانشگاه وست کانادا

برای اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار) در کانادا- دانشگاه وست کانادا می باشید بایستی در گام اول مدارکتان را ترجمه نموده و استاد راهنمای تعیین کنید و برای ایشان پروپوزال ارسال بفرمایید.

متخصصین ما در شرکت ویزیت یونیورسیتیز برای اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار) در کانادا- دانشگاه وست کانادا با شما همراهی می نماید.

اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار) در کانادا- دانشگاه و کالج سلطنتی کانادا

دانشجویان ویزیتینگ- اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار) در کانادا- دانشگاه و کالج سلطنتی کانادا

لینک های مربوطه برای اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار) در کانادا- دانشگاه و کالج سلطنتی

برای کسب اطلاعات درباره ی شرایط تحصیلات تکمیلی به بخش تقویم تحصیلات تکمیلی مراجعه شود. می توانید با متخصصین ما برای اخذ پذیرش تماس بگیرید.

اگر در حال گذراندن دوره رسمی دانشگاهی در مقاطع ارشد یا دکتری در دانشگاه دیگر می باشید و تمایل به ثبت نام در دوره های ارائه اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار) در کانادا- دانشگاه و کالج سلطنتی کانادامی باشید، می توانید برای اخذ پذیرش به عنوان دانشجوی ویزیتینگ (مهمان) اقدام کنید.

به غیر از مواردی که توافق نامه مبادله رسمی بین RMCو موسسه مبدا احتمالا وجود داشته و به آن اشاره شده باشد؛ شما باید شرایط مورد نیاز برای اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار) در کانادا- دانشگاه و کالج سلطنتی کانادا را فراهم نمایید. توجه داشته باشید که RMC با دانشکده انتاریو ( مرکز کانادا پایتخت تورنتو) در مقاطع دیپلم رشته های هنر و علوم نظامی ( DMASe)  ) قرارداد همکاری داشته و با دانشگاه های مختلف در سطح کانادا و خارج از کانادا تفاهم نامه برای پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار) در کانادا- دانشگاه و کالج سلطنتی کانادا

 امضا کرده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار) در کانادا- دانشگاه و کالج سلطنتی کانادا با موسسه مبدا خود تماس بگیرید.

تحت هر شرایطی برای اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار) در کانادا- دانشگاه و کالج سلطنتی کانادا باید مجوز تائیدیه از دانشگاه مبدا یا همان موافقت نامه را ارائه دهید.

دانشجوی ویزیتینگ چه دوره هایی را می تواند انتخاب کند؟ یا برای اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار) در کانادا- دانشگاه و کالج سلطنتی کانادا چه شرایطی مد نظر قرار دارد؟

اگر پیش نیازهای دانشگاهی مورد نیاز رشته ی انتخابی را به طور موفقیت آمیز سپری کرده باشید،به عنوان دانشجوی ویزیتینگ درهررشته می توانید ثبت نام کنید و نیز می توانید برای اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار) در کانادا- دانشگاه و کالج سلطنتی کانادا اقدام نمایید.

فرد ثبت نام کننده به عنوان متقاضی اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار) در کانادا- دانشگاه و کالج سلطنتی کانادا دانشجوی ویزیتینگ مجاز به انتخاب رشته هایی غیر از رشته های مورد تایید دانشگاه مقصد در کانادا نمی باشد.

دانشجو و متقاضی اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار) در کانادا- دانشگاه و کالج سلطنتی کانادا باید از مناسب بودن تائیدیه های دانشگاه مبدا در کشور کانادا اطمینان حاصل کند تا بتواند اعتبارات و مدارک اخذ شده از RMC را به دانشگاه مبدا خود انتقال دهد.

در مسیر اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار) در کانادا- دانشگاه و کالج سلطنتی کانادا آیا تضمینی برای وجود ظرفیت در رشته ای که به عنوان دانشجوی ویزیتینگ مد نظر، وجود دارد؟

متقاضی اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار) در کانادا- دانشگاه و کالج سلطنتی کانادا  و یا دانشجویان ویزیتینگ و ویزیتینگ اسکولار هادر هر رشته ای مجاز به ثبت نام می باشند اما برمبنای وجود ظرفیت ممکن است دربعضی موارد با محدودیت مواجه باشید. اگر جای خالی ( ظرفیت خالی) در رشته ای مورد وجود نداشت، دراسرع وقت به اطلاع شما رسانده می شود.

آیا به عنوان متقاضی اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار) در کانادا- دانشگاه و کالج سلطنتی کانادا دانشجوی ویزیتینگ نیاز به تجدید درخواست برای دوره ویزیتینگ وجود دارد؟نه خیر، اما برای هر رشته ی جدید که انتخاب می شود باید تائیدیه ی جدید ارسال شود. نامه ی تائیدیه خطاب به متقاضی اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار) در کانادا- دانشگاه و کالج سلطنتی کانادا بوده و فرد صرفا برای تحصیلی در رشته ای که در تائیدیه قید شده در RMC  پذیرفته خواهد شد.

دانشگاه نیوبرونزویک- دانشجویان ویزیتینگ – ویزیتینگ اسکولار

 اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار- ویزیتینگ استیودنت) در کانادا- دانشگاه نیوبرونزویک اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی کانادا

  • دانشجویان ویزیتینگ (کارشناسی ارشد/دکترای تخصصی) متقاضی اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار- ویزیتینگ استیودنت) در کانادا- دانشگاه نیوبرونزویک اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی کانادا
  • اعضای هیات علمی متقاضی اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار- ویزیتینگ استیودنت) در کانادا- دانشگاه نیوبرونزویک اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی کانادا

دانشجویان ویزیتینگ کارشناسی ارشد/دکترای تخصصی متقاضی اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار- ویزیتینگ استیودنت) در کانادا- دانشگاه نیوبرونزویک اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی کانادا

  • در حال حاضر باید در یک دوره تحصیلات تکمیلی در یک دانشگاه خارجی به عنوان دانشجو شناخته شوید. ارایه گواهی مربوطه و کارت دانشجویی لازم می باشد.
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه ها براساس تفاهم نامه UNB به عنوان دانشجوی متقاضی اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار- ویزیتینگ استیودنت) در کانادا- دانشگاه نیوبرونزویک اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی کانادا باید شهریه ها لازم را پرداخت نمایند.
  • توسط دانشگاه و دپارتمان تحصیلات تکمیلی UNB به عنوان دانشجوی ویزیتینگ پذیرش شده باشند.
  • انجام تحقیقات به عنوان بخشی از برنامه آکادمیکی تحت نظارت کارشناس یا محقق UNB  نیاز به مجوز کار دارد. در واقع متقاضیان اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار- ویزیتینگ استیودنت) در کانادا- دانشگاه نیوبرونزویک اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی کانادا با ثبت نام در برنامه ای مبتنی بر دوره ی انتخابی با امکان انتقال اعتبار علمی ( نیاز به مجوز تحصیل)  انجام می شود.
  • حضور در این برنامه و دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار- ویزیتینگ استیودنت) در کانادا- دانشگاه نیوبرونزویک اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی کانادا صرفا به مدت زمان مشخص انجام پذیرفته و طی آن مدرکی صادر نخواهد شد.
  • با هزینه یا بدون هزینه: ممکن است دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار- ویزیتینگ استیودنت) در کانادا- دانشگاه نیوبرونزویک اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی کانادا با هزینه یا بدون هزینه نیز انجام می شود.

تمامی دانشجویان ثبت نام شده در برنامه تحصیلات تکمیلی خارج از کانادا بایستی وضعیت دانشجویی خود را در طی انجام دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار- ویزیتینگ استیودنت) در کانادا- دانشگاه نیوبرونزویک در دانشگاه UNB حفظ نمایند.. پس از پذیرش در دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار- ویزیتینگ استیودنت) در کانادا- دانشگاه نیوبرونزویک اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی کانادا ،دانشجوی ویزیتینگ از تمامی مزایای UNB برخوردار می شود که شامل موارد زیر می شود:

  • دسترسی به خدمات بهداشتی و سلامت عمومی
  • قرار گرفتن دانشجو و ویزیتینگ اسکولار تحت پوشش بیمه درمانی و مسئولیت UNB
  • امکان زندگی در محوطه و خوابگاههای دانشگاه
  • انجام وظیفه و تحقیق تحت نظارت یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه UNB برای گذراندن دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار- ویزیتینگ استیودنت) در کانادا- دانشگاه نیوبرونزویک اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی کانادا

بعد از پذیرش در دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار- ویزیتینگ استیودنت) در کانادا- دانشگاه نیوبرونزویک SGS، دانشجویان ویزیتینگ یا ویزیتینگ اسکولار ها به طور قطعی یا تائیدیه تحصیل ( مورد نیاز برای تحصیلات بیشتر از 6 ماه) یا مجوز کار( مورد نیاز صرفا برای دانشجویان ویزیتینگی که تحقیق انجام میدهند) دریافت می نمایند. دانشجویان ویزیتینگ باید جهت درخواست مجوز تحصیل مناسب به وب سایت TRCC مراجعه کنند. دانشکده تحصیلات تکمیلی نامه پذیرش را به منظور مجوز تحصیل در دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار- ویزیتینگ استیودنت) در کانادا- دانشگاه نیوبرونزویک صادر می کند.

استاد راهنمای برای دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار- ویزیتینگ استیودنت) در کانادا- دانشگاه نیوبرونزویک

  • شناسایی اعضای هیات علمی دانشگاه مقصد و شروع به آشنایی و مذاکره درباره پذیرفته شدن به عنوان دانشجوی ویزیتینگ به UNB
  • تکمیل اپلیکشن و تقاضا نامه دانشجوی ویزیتینگ و ویزیتینگ اسکولار و ضمیمه ی مدارک پشتیبانی که شامل موارد ذیل می تواند باشد:

الف) کپی اسکن شده از صفحه شناسایی گذرنامه

ب)CV دانشجو یا عضو هیات علمی به زبان انگلیسی

ج) تاییدیه ثبت نام در دانشگاه مبدا (کارت دانشجویی یا گواهی دانشگاهی)

د) نامه بورسیه یا کمک مالی از دانشگاه مبدا ( در صورت وجود)

ه) نامه ی پذیرش دانشکده تحصیلات تکمیلی از دانشگاه مبدا

– اپلیکشن جهت رسیدگی به آدرس ایمیل Veronica@unb.ca ارسال شود. در ادامه و برای اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار- ویزیتینگ استیودنت) در کانادا- دانشگاه نیوبرونزویک مراحل زیر انجام می شود:

1-اطلاعات اپلیکشن و تقاضانامه اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار- ویزیتینگ استیودنت) در کانادا- دانشگاه نیوبرونزویک  به پورتال کارفرمای IRCC بارگذاری می شود. یک کد اشتغال از طرف 4012( دستیاران آموزشی- پژوهشی پس از تحصیل) با استفاده از مشخصات فرد متقاضی ایجاد می شود.

2-سپس دعوتنامه ای از طرف UNB برای دانشجوی ویزیتینگ و یا متقاضی اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار- ویزیتینگ استیودنت) در کانادا- دانشگاه نیوبرونزویک ارسال می شود که شامل کد اشتغال و شرایط ویزیتینگ می باشد. این نامه توسط دکتر جان کروشا ( دستیار معاون رئیس جمهور) بخش مشارکت ها امضا شده و ارسال می شود.

3-نماینده ای از دانشگاه کپی دعوتنامه و رسید هزینه موافقت دانشگاه در قابل درخواست اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار- ویزیتینگ استیودنت) در کانادا- دانشگاه نیوبرونزویک را به دانشجوی ویزیتینگ یا ویزیتینگ اسکولارو رئیس دانشکده و سوپروایزر (راهنمای دوره ویزیتینگ) ارسال می کند.

4-اسناد اصلی از طریق نامه دانشگاه به عضو هئیت علمیUNB دعوت کننده ی دانشجوی ویزیتینگ یا ویزیتینگ اسکولار ارسال می شود.

وظایف های دانشجوی ویزیتینگ یا ویزیتینگ اسکولار:

1-تکمیل تقاضانامه IRCC برای دریافت مجوز موقت انجام پژوهش در کانادا. کد اشتغال و دعوتنامه برای تکمیل اپلیکشن ضروری است.

2-خرید بیمه برای مدت زمان سکونت در کانادا به عنوان (ویزیتینگ اسکولار- ویزیتینگ استیودنت) در کانادا- دانشگاه نیوبرونزویک.  UNB با  Guard.Me هماهنگی به عمل آورده تا اساتید، محققین و دانشجویان ویزیتینگ قادر به خرید انلاین بیمه درGuard.Me باشند.

3-فراهم کردن کردن اسکان مطمئن چه در داخل دانشگاه چه بیرون از دانشگاه تا زمانی که در دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار- ویزیتینگ استیودنت) در کانادا- دانشگاه نیوبرونزویک در UNB می باشند.

4- درصورت دریافت کمک هزینه های زندگی یا دریافت مستمری از UNB دانشجو یا عضو هیات علمی با استفاده از مجوز اشتغال یک SIN را ایمن کند.

اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی کانادا

شرایط کلی لازم برای اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار- ویزیتینگ استیودنت) در کانادا- برنامه IEC:

  • واجد شرایط برنامه بین المللی تجربه ای کانادا بوده و یا از دانشگاه یا استاد راهنمای تاییدیه شرکت در برنامه را دریافت کرده باشید.
  • شرایط سنی بین 18 تا 30 برای برنامه IEC بایستی رعایت شود.
  • فرد متقاضی باید شهروند کشوری دارای توافقنامه دوجانبه با کانادا برای اجرای برنامه IEC باشد.
  • ثبت نام در دانشگاه خارج از کشور مورد نیاز نخواهد بود.
  • دریافت توافقنامه کارورزی برای اشتغال دردانشگاه تحت نظارت نماینده ی UNB برای شرکت در دوره IEC و نیز اجازه کار
  • حضور برای مدت زمان معین در دانشگاه مقصد
  • این دوره می تواند می تواند با هزینه (با شهریه) یا بی هزینه ( و حتی دارای کمک هزینه) باشد.

فرایند ویزا: ( برنامه ی تجربه ی بین المللی کانادا یا IEC)

IEC فرصتی برای متقاضیان جوان جهت مسافرت و کار در کانادا می باشد. سازمان معتبر و معروف UNB که تحت نظارت IEC می باشد سهمیه سالانه 90 دانشجو را بر عهده دارد.

برنامه IEC توافقی دو جانبه بین کانادا با 34 کشور دیگر می باشد که طی آن به شهروندان این کشور ها امکان درخواست پذیرش کاری و نیز ویزای کاری در کانادا را فراهم می سازد. هر کشور دارای قرارداد متقابل سهمیه ای معین دارد و لیکن به دلیل جذابیت این برنامه تعداد بسیار زیادی متقاضی همواره خواهان پیوستن به آن می باشند.

متقاضیان این برنامه به عنوان کارگران خارجی دارای اجازه کار موقت وارد کانادا شده و بسته به مدت زمان پروژه ی تحقیقاتی خود مجوز اشتغال دریافت می کنند.

اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی کانادا

اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار- ویزیتینگ استیودنت) در کانادا – اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی و دانشجویی از دانشگاه مک گیل کانادا

برای اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار- ویزیتینگ استیودنت) در کانادا – اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی و دانشجویی از دانشگاه مک گیل کانادا سوالاتی مطرح است که ذیلا به برخی از آنها اشاره نموده ایم:

آیا برای اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی و دانشجویی از دانشگاه مک گیل کانادا مجوز تحصیل و CAQ نیاز دارم؟

  • بسته به مدت زمان تحصیل فرد متقاضی اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی و دانشجویی از دانشگاه مک گیل کانادا ، ممکن است به مجوز تحصیل و درخواست تاییدیه ی CAQ نیاز باشد و ممکن است نیاز نباشد.

اگر قصد فرد متقاضی  از 6 ماه در دانشگاه مک گیل تحصیل خواهید کرد( برای مثال: دو دوره) باید هم برای CAQ  و هم تائیدیه تحصیل درخواست بدهید. به راهنمای اپلیکشن تائیدیه تحصیل و CAQ را برای گرفتن راهنمایی در مورد نحوه درخواست این اسناد مراجعه کنید.

اگر قصد فرد متقاضی اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی و دانشجویی از دانشگاه مک گیل کانادا گذراندن دوره فرصت مطالعاتی برای مدت 6 ماه یا ب  باشد ( مثلا تبادل 2 دوره ای) به مجوز تحصیل یا درخواست تاییدیه ی CAQ  نیاز نخواهد بود. با این وجود، فرد متقاضی اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی و دانشجویی از دانشگاه مک گیل کانادا  می تواند برای اخذ مجوز تحصیل درخواست دهد.

2) ویزیتینگ اسکولار یا ویزیتینگ اسکولار ( تحصیل بیشتر از 6 ماه)

اگر بیشتر از 6 ماه در دانشگاه مک گیل  برای دوره ویزیتینگ درخواست می دهدید، باید هم برای  CAQ  و هم تائیدیه تحصیل درخواست لازم داده شود.

ویزیتینگ اسکولار یا ویزیتینگ اسکولار ( تحصیل کمتر از 6 ماه)

اگر قصد فرد متقاضی اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی و دانشجویی از دانشگاه مک گیل کانادا گذراندن دوره فرصت مطالعاتی برای مدت 6 ماه یا کمتر به مجوز تحصیل یا درخواست تاییدیه ی CAQ   نیازی نخواهد. با این وجود، فرد متقاضی اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی و دانشجویی از دانشگاه مک گیل کانادا می تواند برای مجوز تحصیل درخواست بدهد.

اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی کانادا- اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار- ویزیتینگ استیودنت) در کانادا – اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی و دانشجویی از دانشگاه مک گیل کانادا

مزایای داشتن تاییدیه CAQ و مجوز تحصیل در کانادا:

فرد متقاضی اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی و دانشجویی از دانشگاه مک گیل کانادا در صورت تایید قادر به کار در دانشگاه خواهد بود.

فرد متقاضی اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی و دانشجویی از دانشگاه مک گیل کانادا در صورت تایید و مراجعه به کانادا برای تمدید دوره ویزیتینگ از 1 به 2 ترم اجازه لازمه را دریافت خواهد نمود.

بدین معنی که فردمی تواند به کار و تحصیل خود بر اساس مجوز قبلی ادامه داده و  منتظر تصمیم گیری در مورد درخواست مجوز تمدید خود باشد البته به شرطی که قبل از انقضای مجوز تحصیل قبلی درخواست تمدید دوره ویزیتینگ را ادامه داده باشد.

نکته:اگر ویزیتینگ اسکولار یا ویزیتینگ استیودنت تصمیم داشته باشد تحصیلات خود در کانادا را تمدید نماید و لیکن دارای مجوز تحصیل از قبل نباشد امکان بهره مندی از وضعیت وجود نخواهد داشت. یعنی بعد از انقضای مدت اقامت مجاز، نمی توانید در کانادا اقامت خود را ادامه دهید و یا منتظر دریافت نتیجه ی درخواست مجوز تحصیل می باشید.

دوره ویزیتینگ یک دوره ای بدون نیاز به مجوز تحصیل یا CAQ به عنوان مثال فقط TRV/ETA:

برای دوره ویزیتینگ یک دوره ای در دانشگاه مک گیل فرد متقاضی اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار- ویزیتینگ استیودنت) در کانادا – اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی و دانشجویی از دانشگاه مک گیل کانادا به مجوز تحصیل و تاییدیه ی CAQ نخواهد داشت. بسته به تابعیت فرد اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار- ویزیتینگ استیودنت) در کانادا – اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی و دانشجویی از دانشگاه مک گیل کانادا  ، یا نیاز به ویزای موقت دستیاری TRV  یا ویزای ورود به کانادا eTA  خواهید داشت. متقاضیان ایرانی ورود به دوره ویزیتینگ در دانشگاه مک گیل کانادا مشمول این بند نخواهند بود.

اگر دانشجوی تبادل یا همان ویزیتینگ اسکولار یا ویزیتینگ استیودنت یک دوره ای بوده و تصمیم به اخذ مجوز برای تحصیل و CAQ ندارید اما نیاز به اخذ مجوز TRV ورود به کانادا دارید باشید دراینصورت:

یک حساب کاربری انلاین در وبسایت مهاجرت کانادا ایجاد نمایید. پس از ورود به سیستم مهاجرت کشور کانادا برای ادامه گزینه ( مجوز کار/تحصیل/ویزای ویزیتوری) را انتخاب نمایید. پرسشنامه آنلاین را کامل نموده و کد رفرنس شخصی خود را وارد کنید ( این کد رفرنس بعد از تکمیل پرسشنامه آنلاین برای شما ایجاد خواهد شد)

برای جواب دادن به سوال چه مدت می خواهید در کانادا اقامت داشته باشید؟ پاسخ “کمتر از شش ماه- موقت” را انتخاب نمایید. سپس مجدد دیگر کد رفرنس شخصی خود را وارد نموده و ادامه فرایند را برای تکمیل درخواست دنبال نمایید.

فرم درخواست را بصورت کامل تکمیل، تایید، ذخیره و برای درخواست ویزای ویزیتوری آپلود نمایید ( درقالب پی دی افIMM5257 )

برای جواب دادن به سوال با محتوای هدف شما از جزییات ورود به کانادا را ” تحصیل کوتاه مدت” بزنید. اسناد و مدارک مورد نیاز و پشتیبان را آپلود فرمایید.  ممکن است براساس پرسشنامه ی آنلاینی که پر کرده اید لیستی از اسناد و مدارک دیگر نیز برای بارگذاری مورد نیاز باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با اسناد و مدارک پشتیبان روی گزینه “بر روی..” کلیک نمایید.

اگر از فرد متقاضی ویزای دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار- ویزیتینگ استیودنت) در کانادا – اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی و دانشجویی از دانشگاه مک گیل کانادا خواسته شد که نامه پذیرش و یا دعوتنامه ای را آپلود نمایید از آنجا که دانشگاه مک گیل چنین دعوتنامه ای صادر نمی کند می توانید: نامه پذیرش خود از مک گیل را دوبار آپلود کنید: یعنی  هم در بخش نامه پذیرش و هم در بخش دعوتنامه.  پذیرش خود از مک گیل را در بخش نامه ی پذیرش آپلود و در بخش دعوتنامه ” یک نامه همراه” را آپلود نمایید. در نامه ی همراه شما بایستی به جزییات نوشته شود که مک گیل دعوت نامه ارائه نمی دهد و نامه  پیشنهاد پذیرش تنها نامه ی رسمی است که  متقاضیان از دانشگاه مک گیل دریافت می نمایند.

8-بعد از پرداخت مبلغ مورد نظر، پیام تائید از سایت مهاجرت کانادا برای ارسال موفقیت آمیز درخواست دریافت خواهید کرد.

9-بعد از تائیدیه درخواست ارسال مدارک برای ویزا، وبسایت مهاجرت کانادا نحوه ارسال گذرنامه را اعلام می نمای TRV یا   Eta به اینجا مراجعه کنید.

برای دریافت ویزای کانادا برای دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار- ویزیتینگ استیودنت) در کانادا – اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی و دانشجویی از دانشگاه مک گیل کانادا بایستی توانایی نشان دادن هزینه ها را داشته باشید.

مدارک زیر می تواند به عنوان مدارک نشان دهنده توانایی مالی فرد متقاضی اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار- ویزیتینگ استیودنت) در کانادا – اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی و دانشجویی از دانشگاه مک گیل کانادا باشد:

به متقاضیان اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار- ویزیتینگ استیودنت) در کانادا – اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی و دانشجویی از دانشگاه مک گیل کانادا توصیه می شود نامه بانکی ، روی سربرگ  بانک و به زبان انگلیسی که نشان می دهد مجموع موجودی حساب شخصی وی پوشش دهنده هزینه تحصیل و زندگی در مدت زمان ویزیتینگ می باشد را نشان دهد. برای این منظور می توان از چندین حساب استفاده نمود.

اگر دانشگاه برای شما به عنوان متقاضی اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار- ویزیتینگ استیودنت) در کانادا – اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی و دانشجویی از دانشگاه مک گیل کانادا شهریه ای تعیین نکرده باشد می توانید و باید اثبات نمایید که مجبور به پرداخت شهریه به مک گیل نمی باشید0 این اطلاعات ممکن است در نامه ی پذیرش فرد متقاضی قید شده باشد.

اگر دانشگاه مک گیل کانادا برای شما به عنوان اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار- ویزیتینگ استیودنت) در کانادا – اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی و دانشجویی از دانشگاه مک گیل کانادا  شهریه تعیین کرده باشد اثبات اینکه شهریه را قبلا به دانشگاه مبدا پرداخت کرده اید در اخذ ویزا به شما کمک خواهد نمود.

به عنوان متقاضی اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار- ویزیتینگ استیودنت) در کانادا – اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی و دانشجویی از دانشگاه مک گیل کانادا اثبات نمایید که هزینه های اقامت دانشجویی ( در صورت وجود) را پرداخت نموده اید. این هزینه می تواند هزینه خوابگاه یا هتل باشد.

اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی کانادا

نکات مهم برای اخذ پذیرش دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار- ویزیتینگ استیودنت) در کانادا – اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی و دانشجویی

  • آیا در طول دوره ویزیتینگ می توانم کار کنم؟

اگر به عنوان ویزیتور و یا همان ویزیتینگ استیودنت یا ویزیتینگ اسکولار به وارد کانادا شوید ( بو به عبارتی مجوز تحصیل نداشته باشید) شما مجاز به کار کردن در دوره فقط داخل دانشگاه یا مکانی که با آن قرار داد بسته اید می باشید. اگر به عنوان دانشجو وارد کانادا شده و دارای مجوز تحصیل باشید به شرط ثبت نام تمام وقت مجاز به کار درداخل دانشگاه و خارج از دانشگاه می باشید.

مهم: هر فعالیتی خارج از قرارداد . بندهای مندرج در آن حتی بدون دریافت  دستمزد هم کار تلقی می شود. برای اطلاعات بیشتر درباره ی شرایط کار با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

شماره های انگلستان و آلمان

+447949549686 & +4915212009872

شماره های ایران:

00989120877409

00989143321675

00984133352170

00989122163145

  • آیا بعد از اتمام دوره ی ویزیتینگ می توان به منظور سفر کردن به نقاط مختلف کانادا در کانادا ماند؟

بعد از اتمام دوره ی ویزیتینگ می توان به منظور سفر کردن درون کانادا اقامت داشته داشت.  اگر:به عنوان ویزیتور و یا همان ویزیتینگ استیودنت یا ویزیتینگ اسکولار وارد کانادا شده اید و هنوز در مدت مجاز برای اقامت خود باشید و گذر نامه مهر نخورده باشد می توان به عنوان ویزیتور به مدت 6 ماه از لحظه ی ورود در کانادا اقامت داشت. برای داشتن اقامتی طولانی تر، باید قبل از اتمام یا در اتمام 6 ماه تقاضای تمدید مجوز اقامت ارسال شود. اگر پاسپورت فرد هنگام ورود مهر خورده و افسر مرزبانی کانادا تاریخ پایان مجوز را وارد نموده ویزیتینگ استیودنت یا ویزیتینگ اسکولار باید کانادا را ترک نموده یا  تاریخ اقامت خود را تا اتمام تاریخ یا قبل از اتمام تاریخ ذکر شده در پاسپورت تمدید نماید. اگر مجوز تحصیل دارید فعلا دارای اعتبار می باشد و نیاز به اقدام خاصی نمی باشد.

مجوز ویزیتینگ استیودنت یا ویزیتینگ اسکولار فرد بعد از 90 روز از اتمام دوره ویزیت فاقد اعتبار خواهد شد.

اگر به عنوان ویزیتینگ استیودنت یا ویزیتینگ اسکولار تمایل دارید به مدت طولا نی تری اقامت داشته باشید، باید تا اتمام یا قبل از اتمام انقضای مجوز تحصیل درخواست تمدید مجوز را ارسال نمایید.

آیا بعد از اتمام دوره ی ویزیتینگ می توان در کانادا اقامت داشت و یا کار کرد؟

اگر ویزیتینگ استیودنت یا ویزیتینگ اسکولار بعد از اتمام دوره ی ویزیتینگ تمایل داشته باشد که در کانادا بماند و یا کار کند باید درخواست کار داده و مجوز مناسب کار نیز دریافت کنید. اگر ویزیتینگ استیودنت یا ویزیتینگ اسکولار مجوز تحصیل داشته باشد به شرط ثبت نام به عنوان دانشجو می توان داخل دانشگاه یا بیرون از دانشگاه کار کرد.

Sabbatical Leave Admission Services for Faculty Members

Visiting Student Programs in Canada- Visiting Student Programs in Canada

Reach us at:

Info@visituniversities.com/ oxbridge2020@gmail.com

WhatsApp: +447883646080 & +447949549686 & +4915212009872

Send us your resume and we will get back to you with the best offer possible.

Address:

Head Office: Dane’s Yard, Sugar House Island, Stratford, London E15

Branch No. 1: Branch: 201, A Building, Kangan, NIBM Road, Pune City, India

Branch No. 2: 2461 W Bulson Rd, Mount Vernon, Washington (WA), 98274

Tel. :(+49) – 15212009872

Email Address: info@visituniversities.com & oxbridge2020@gmail.com

Direct Email Address of our CEO: graywolf650@gmail.com