Sabbatical Leave for Students & Faculty Members and Researchers

USA- Canada- Australia- Europe

And Many More

Info@visituniversities.com

WhatsApp: +447883646080 & +447949549686 & +4915212009872

شرکت مشاوره مهاجرتی مهاجرت انديشان آينده سپهر

شماره ثبت شرکت: 55867 در ایران

  • اخذ پذیرش برای دوره فرصت مطالعاتی – اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی
  • اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی برای هیات علمی و اساتید دانشگاه
  • اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی برای پژوهشگران
  • اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی برای اعضای استارتاپ ها
  • اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی برای فعالان حوزه صنعت
  • فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری و اعضای هیات علمی و سایر محققین
اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی

اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی

  • فرصت مطالعاتی برای دانشجویان دکتری
  • فرصت مطالعاتی برای اعضای هیات علمی
  • فرصت مطالعاتی برای اعضا انکوباتورها
  • فرصت مطالعاتی برای اعضای تیم های تحقیقاتی شرکت های فناوری
  • فرصت مطالعاتی برای اعضای تیم های پژوهشی انواع شرکت های
  • فرصت مطالعاتی برای اعضای تیم های ورزشی
  •  

اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی: مجموعه تحقیقاتی ویزیت یونیورسیتیز افتخار دارد اعلام نماید که با اکثر دانشگاهها و کشور های جهان در راستای انتقال دانشجو و محقق برای دوره های فرصت مطالعاتی (ویزیتینگ اسکولار، ویزیتینگ استیودنت و عناوین مشابه)  به بهترین شکل ممکن در ارتباط می باشد.

فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری در واقع یک فرصت ایده آل برای گذران  دوران پسا دکتری محسوب میگردد که دانشجویان دکتری با گذراندن آن در راستای جذب شدن به عنوان هیات علمی و نیز استفاده از تمام ظرفیت های فرصت مطالعاتی در دانشگاههای معتبر خارج از کشور از آن بهره می برند. لازم به ذکر است که با توجه به نتایج حاصل از شواهد، احتمال جذب افرادی که به فرصت مطالعاتی رفته اند در مقایسه با افرادی که بهره مند از فرصت مطالعاتی خارج از شکور نبوده اند، بیشتر خواهد بود.

در ضمن، اکثر دانشجویان و اعضای هیات علمی که برای شرکت در دوره های فرصت مطالعاتی به دانشگاههای معتبر جهان عزیمت میکنند معمولا با جایابی و استفاده از فرصت های پیش آمده در کشور میزبان به عنوان طولانی مدت سکونت نمایند.

معمولاً افرادی که به عنوان ویزیتینگ اسکالر در کشورهای میزبان ثبت نام می کنند در واقع از فرصت این بهره‌مند می‌شوند که در دانشگاه‌های کشور مقصد شروع به کار نمایند و یا اینکه با اخذ پذیرش های مختلف بتوانند جایگاه خود را به عنوان محقق بر آن کشور تثبیت نمایند. این امر به نحوی است که شما را قادر می سازد در کشور مقصد حتی به دنبال شغل باشید.

برای اینکه بتوانیم دوره ویزیتینگ اسکالر را درک نماییم بایستی به این نکته توجه کنیم که هرچه با دانشگاههای معتبر دنیا در ارتباط تنگاتنگ باشیم میتوانیم امکان استخدام در این دانشگاه‌ها و همچنین در کشورهای مقصد را به دست آوریم. ما در مجموعه ویزیت یونیورسیتیز این امکان را برای شما فراهم ساخته ایم که بتوانید با اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی از هر دانشگاه که مد نظرتان هست و از هر کشور که برای تان محبوب تر هست و به لحاظ علمی برای تان قابل دسترس تر هست پذیرش گرفته و به آن کشور سفر نمایید. شایان ذکر می باشد که مجموعه ما در ویزیت یونیورسیتیز به شما در اخذ ویزا هم کمک می نماید.

استفاده مداوم از فرصت های پیش آمده علمی که از جمله آن می‌توان به فرصت مطالعاتی اشاره نمود دانشجویان دوره دکترا و اعضای هیئت علمی و سایر محققین در شرکت های مختلف فناوری و شرکت های تحقیقاتی و مجموعه های علمی را قادر به برقراری ارتباط از طریق فرصت مطالعه فاکتور های خاص علمی را قادر به برقراری ارتباط های علمی پیدا کردن شغل و نیز گرفتن اقامت میسازد. توجه داشته باشید که اخذ پذیرش برای دوره های فرصت مطالعاتی در برخی موارد نیازمند داشتن نمره زبان آیلتس تافل وسایر آزمون های معتبر می باشد.  این بدان معناست که برخی از دانشگاه های دنیا من جمله دانشگاه های انگلستان در بعضی موارد می توان بدون داشتن مدرک زبان اقدام به اخذ پذیرش نمود ولیکن متقاضی بایستی دارای پیشینه ای نسبتاً خوب از فعالیت های علمی باشد. مجموعه ما در راستای اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی به شما این امکان را فراهم می سازد که در راستای تقویت رزومه علمی خود نیز اقدام فرمایید.

دانشگاه های مختلف دنیا برای دادن پذیرش به دانشجویان خارجی از جمله دانشجویان ایرانی شرایط مختلفی را مد نظر قرار می‌دهند جهت کسب مشاوره و تعیین ملک تنهایی برای اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی از طریق ایمیل ماه و یا شماره تماس واتساپی ما اقدام فرمایید متخصصین ما در حوزه اخذ پذیرش های فرصت مطالعاتی برای دانشجویان و اعضای محترم هیئت علمی آماده ارائه خدمات ممتاز میباشند توجه به این نکته ضروری است که تیم ماه تنها به منظور ایجاد ارتباطات علمی بین دانشگاه‌ها و اساتید کشورهای مختلف جهان و دانشگاه های معتبری همچون دانشگاه آکسفورد، دانشگاه  استنفورد، دانشگاه هاروارد و….فعالیت مینماید.

فرصت مطالعاتی این امکان را برای دانشجویان و دانشجویان مقاطع تحصیلی به همراه اعضای هیئت علمی فراهم می کند که ضمن سفر به کشور خارجی از امکان استفاده از امکانات علمی و فرهنگی و اجتماعی و نیز داشت مخصوصا علمی اساتید در دانشگاه مورد نظر استفاده نمایند.  چنین امکانی فرصت برقراری ارتباطات علمی و نیز  بومی کردن علم را برای دانشجویان و نیز اساتید کشور فراهم ساخته است.

مجموعه ما در تیم های تخصصی ما این فرصت را برای شما فراهم آورده اند که دانشگاه های مورد نظر خود را برای اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی در رشته های مختلف اعم از رشته های پزشکی و مهندسی تا رشته های هنر و فلسفه را انتخاب نموده و و در نهایت به آن جا سفر کنید.  جهت اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی با متخصصین تیم های دپارتمان اخذ پذیرش برای فرصت مطالعاتی در ارتباط باشید.  روال کار به این نحو است که شما ابتدا با ما تماس گرفته و درخواست و یا نیت خود برای گذراندن دوره ای به نام فرصت مطالعاتی را اعلام می نماید سپس تیم متخصص ما در رشته و کشور مورد نظر رزومه علمی و نیز وضعیت فردی شما را بررسی نموده و نسبت به اعلام نظر در رابطه با امکان یا عدم امکان اخذ پذیرش اقدام می نماید. 

سپس بعد از اخذ قرارداد با شما وارد فاز اجرایی شده و مدارک شما را آماده ارسال به دانشگاههای کشور مورد نظر می نماید بدیهی است که در این رابطه شما نیاز به نگارش پروپوزال ای کوی خواهید داشت در صورتی که امکان نگارش آن توسط شما فراهم نباشد تیم متخصص مادر دپارتمان پذیرش فرصت مطالعاتی نسبت به تهیه آن اقدام خواهد نمود و البته هزینه آن به صورت مجزا اخذ خواهد شد.  همکاری شما در این پروسه به صورت در اختیار قرار دادن دیتا و موضوعات مورد علاقه شما خواهد بود.  سپس تیم ماه اقدام به ارسال رزومه علمی و رزومه شغلی مدارک تحصیلی و نیز پروپوزال شما خواهد نمود بعد از اخذ پذیرش مجموعه ماه قطعاً تا مرحله اخذ ویزا در کنار شما خواهد بود.

Sabbatical Leave Admission Services- Faculty Members

Sabbatical Leave Admission Services

Reach us at:

Info@visituniversities.com/ oxbridge2020@gmail.com

WhatsApp: +447883646080 & +447949549686 & +4915212009872

Address:

Head Office: Dane’s Yard, Sugar House Island, Stratford, London E15

Branch No. 1: Branch: 201, A Building, Kangan, NIBM Road, Pune City, India

Branch No. 2: 2461 W Bulson Rd, Mount Vernon, Washington (WA), 98274

Email Address: info@visituniversities.com & oxbridge2020@gmail.com

Direct Email Address of our CEO: graywolf650@gmail.com

United Kingdom (UK) Specialists

United States of America, Canada, Europe, Australia

All Over the Globe- Economy Rates & Reasonable Services

بریتانیا تخصص ماست

دانشگاه­‌های بریتانیا از منظر رتبه­‌بندی­‌های علمی و امکانات پژوهشی از اعتبار و محبوبیت بالایی برخوردار هستند. بنابراین هر سال در بسیاری از کشورهای سرتاسر جهان، دانشجویان برای ادامه تحصیلات خودو گذراندن دوره های فرصت مطالعاتی، اقدام به دریافت پذیرش از برترین دانشگاه‌­های بریتانیا از طریق ویزای تحصیلی دانشجویی می‌­نمایند. فرصت مطالعاتی نیز یکی از ویزاهای پرطرفدار است که دانشجویان بسیاری متقاضی دریافت آن هستند. دولت بریتانیا نیز به هدف ارتقای گستره­‌ی تبادلات علمی و فرهنگی میان بریتانیا و دانش پژوهان سایر کشورها، علاوه بر ویزای دانش آموزی بریتانیا ، ویزای دانشجویی بریتانیا و فرصت مطالعاتی در قالب دوره های ویزیتینگ  استیودنت و ویزیتینگ اسکولار؛ ویزای فرصت مطالعاتی بریتانیا را نیز به واجدین شرایط، اعطاء می‌­نماید. متقاضیان می‌­توانند پس از پذیرش از دانشگاه، موسسات علمی-تحقیقاتی یا مراکز آموزشی بریتانیا، جهت دریافت ویزای فرصت مطالعاتی اقدامات لازم را انجام دهند. این ویزا به دلیل ویژگی­‌های متمایز و ممتازی که دارا است در رده‌­بندی خاصی میان ویزاهای تحصیلی و کاری جای می­‌گیرد؛ توجه داشته باشید که انتخاب نوع صحیح این ویزا برای اخذ موفقیت آمیز آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

متقاضیان فرصت مطالعاتی بریتانیا معمولاً از لحاظ آموزشی، فرهنگی و اجتماعی از جایگاه بالایی برخوردار هستند. در قدم اول اکثر متقاضیان ویزای فرصت

مطالعاتی باید برای دریافت ویزای کار اقدام نمایند و با توجه به شرایطی که دارند فرم‌­های مربوط به آن را تکمیل کنند؛ به طور مثال اگر در حین فرصت مطالعاتی از مراکز آموزشی مربوطه در کشور بریتانیا، حقوق دریافت می­‌کنند نیاز به ویزای کار دارند. چنانچه متقاضی قرار نیست در حین گذارندن دوره فرصت مطالعاتی حقوق دریافت نماید می‌­تواند از طریق دریافت ویزای گردشگری یا ویزای تحصیلی نیز نسبت به اخذ ویزای فرصت مطالعاتی اقدام کند.

اگر به دنبال اخذ اقامت پس از تحصیل در بریتانیا هستید، کلیک کنید.

مزیت­‌های فرصت مطالعاتی در بریتانیا

  • فرصت مطالعاتی، تجربه­‌ی بی­‌نظیری برای تحقیق و یادگیری در دانشگاه‌­های بریتانیا را فراهم می‌­نماید.
  • فرصت مطالعاتی، برنامه­‌ای ایده‌­آل برای تحصیل در برترین دانشگاه‌­های جهان به ویژه بریتانیا خواهد بود.
  • فرصت مطالعاتی امکان مشارکت‌های علمی یا انتشار مقاله با اساتید مطرح دانشگاه بریتانیا را فراهم می‌­سازد.
  • فرصت مطالعاتی، زمان خوبی برای شرکت در کنفرانس­‌ها و همایش‌­های معتبر بین­‌الملی است.
  • فرصت مطالعاتی، تجربه خوبی برای زندگی و کسب تجارب کاری دردانشگاه های معتبر را در اختیار دانشجویان قرار می‌­دهد.
  • فرصت مطالعاتی، برای جذب هیأت علمی در دانشگاه‌ها بسیار تأثیرگذار است و به عنوان سوابق علمی متقاضی در نظر گرفته می‌شود.

اهمیت دوره‌ی فرصت مطالعاتی

گذراندن فرصت مطالعاتی برای جذب هیات علمی، می‌تواند بسیار مفید باشد و تجربه نشان داده‌است که در مقایسه با افرادی که فرصت مطالعاتی را نگذرانده اند، احتمال جذب افرادی که در دوره دکتری برای فرصت مطالعاتی سفر کرده اند بسیار بیشتر خواهد بود.

دوره فرصت مطالعاتی این امکان را می‌دهد که افراد مهارت زبان خارجی خود را بسیار تقویت کنند و اگر پس از جذب به عنوان هیات علمی، نیاز به شرکت در کنفرانس، همایش و یا گذارندن دوره های کوتاه مدت داشتند، از این فرصت ها به دلیل ضعف در زبان خارجی چشم پوشی نکنند.

آشنایی با فرهنگ کشور میزبان یکی از جنبه‌های مهم در فرصت‌های مطالعاتی است که به دلیل فراغت بیشتر در این دوره، این امکان برای افراد به خوبی فراهم خواهد شد.

اگر فردی دوره فرصت مطالعاتی را گذرانده باشد امکان پذیرش از دانشگاه‌های برتر برای دوره‌ی پس از دکتری بیشتر می‌شود.

فرصت مطالعاتی این شرایط را برای دانشجویان فراهم می‌کند که با حضور در کنفرانس‌های کشور میزبان یا حتی کشورهای مجاور، امکان آشنایی با صاحب نظران در حوزه تحقیق خود را بدست آورد و دانشجو می‌تواند از این فرصت برای همکاری علمی، و یا اخذ پذیرش در دوره پسا دکتری استفاده کند.

مراحل انجام دوره فرصت مطالعاتی

برای درخواست فرصت مطالعاتی، متقاضی باید مراحل زیر را طی نماید:

  • انتخاب دانشگاه و استاد

در ابتدا، متقاضی دریافت ویزا باید با توجه به اولویت خود اساتید و دانشگاه‌­های موردنظر در حیطه‌ی فعالیت‌های تحقیقاتی‌اش را مشخص نماید. سپس به اساتید انتخاب شده ایمیلی جهت ابراز تمایل به همکاری در دوره­‌های فرصت مطالعاتی ارسال کند.

  • درخواست نامه پذیرش

در صورتی که یکی از اساتید، موافقت خود را برای همکاری با متقاضی اعلام نمود؛ شخص متقاضی باید از استاد انتخاب شده درخواست نامه پذیرش از طرف دانشگاه میزبان را انجام دهد.

  • نامه کمک مالی

متقاضی باید درخواست برای شرکت در برنامه‌ی فرصت مطالعاتی را به تحصیلات تکمیلی دانشگاه مبدأ خود برای صدور نامه کمک مالی ارائه دهد. پس از دریافت نامه پشتیبانی مالی، می­‌تواند مراحل اخذ ویزای فرصت مطالعاتی بریتانیا را آغاز نماید.

  • تکمیل فرم فرصت مطالعاتی

متقاضی می‌بایست نامه پذیرش و کپی ویزای بریتانیا را به بخش فرصت مطالعاتی وزارت علوم ارائه نماید و فرم مربوط به شرکت در این دوره را تکمیل کند. در آخر نامه‌­­ی اجازه‌­ی خروج از کشور برای متقاضی صادر می‌شود.

مدارک مورد نیاز برای فرصت مطالعاتی بریتانیا

مدارک ویزای فرصت مطالعاتی به شرح زیر آمده است:

  • مدارک شناسایی و هویتی
  • اصل پاسپورت جدید و پاسپورت­‌های قدیمی
  • ترجمه اصل شناسنامه
  • یک قطعه عکس استاندارد با پس زمینه سفید در اندازه­‌ی ۵*۴/۵
  • ترجمه سند ازدواج (در صورت نیاز)
  • تکمیل فرم اطلاعات فردی و فرم اطلاعات خانوادگی (برای متقاضی و همراهان متقاضی به صورت جداگانه)
  • مدارک تحصیلی
  • گواهی اشتغال به تحصیل در صورت دانشجو بودن متقاضی
  • ارائه نامه پذیرش از دانشگاه بریتانیایی
  • ترجمه آخرین مدرک تحصیلی متقاضی
  • ترجمه کلیه ریز نمرات آخرین مقطع تحصیلی
  • ارائه مدرک زبان معتبر
  • نامه‌‌ی تاییدیه از دانشگاه محل تحصیل یا حتی وزارت علوم ایران مبنی بر اینکه متقاضی را حمایت مالی نمایند.
  • مدارک شغلی و مالی
  • رزومه کامل و عکس‌­دار با ذکر تمامی تاریخ‌­ها و سوابق شغلی
  • مدارک مالی معتبر از جمله نامه­‌ی تمکن بانکی به زبان انگلیسی که مهر امور بین­‌الملل بانک بر آنها درج شده باشد؛ به همراه گزارش گردش حساب در چهار ماه اخیر برای نشان دادن درآمد ماهیانه متقاضی.

اخذ ویزای فرصت مطالعاتی در ویزیت یونیورسیتیز

دوره‌ی فرصت مطالعاتی برای دانشجویان مقطع دکتری بسیار حائز اهمیت است. هرچند بسیاری از دانشجویان به دلیل عدم آشنایی با فرآیندهای آن از دریافت ویزای فرصت مطالعاتی صرف نظر می‌نمایند. توجه داشته باشید که اقدام برای فرصت مطالعاتی در دانشگاه‌های برتر دنیا، مستلزم آگاهی و استفاده از تجربه‌ی دیگران است و می‌تواند تلاش‌های متقاضی را به نتیجه‌ی مطلوب برساند. کارشناسان خبره‌ی ویزیت یونیورسیتیز با سال‌ها تجربه در زمینه اخذ انواع ویزا آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما خواهند بود. چنانچه قصد دریافت ویزای فرصت مطالعاتی بریتانیا را دارید با کارشناسان ویزیت یونیورسیتیز در تماس باشید.

شرایط استفاده از دوره های تحقیقاتی کوتاه مدت دانشجویان دکتری

  • متقاضی می بایست دانشجوی دوره دکتری باشد که از زمان شروع تحصیل وی بیش از سه سال و نیم نگذشته باشد.
  • متقاضی می بایست بورسیه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و دستگاههای اجرایی باشد.
  • داوطلبان آزاد ( غیر بورسیه ) که مایل هستند از دوره های کوتاه مدت استفاده نمایند می توانند به صورت هزینه شخصی و با پرداخت هزینه از طرف دانشگاه محل تحصیل و یا استاد راهنما وبا تسهیلات غیر ارزی و ریالی وزارت علوم اعزام شوند.
  • دارا بون حد نصاب نمره زبان مورد قبول دانشگاه محل تحصیل براساس آزمون های رسمی زبان ازامی است.
  • موافقت نامه استاد راهنما و دانشگاه داخلی در خصوص لزوم استفاده از دوره فوق.
  • تایید دستگاه بورس دهنده در صورتی که دانشجو بورسیه سایر دستگاههای اجرایی باشد.
  •  داشتن پذیرش تحصیلی یا دعوت نامه همکاری از دانشگاه ویا موسسه آموزش عالی ، پژوهشی مورد تایید دانشگاه محل تحصیل.
  • تایید استاد راهنمای داخل در خصوص همگنی پذیرش ارائه  شده با موضوع پرپوزال تصویب شده.
  • اعزام دانشجو فقط پس از گذراندن ارزیابی جامع و تصویب پرپوزال تحقیقاتی دوره دکتری و قبل از دفاع از پایان نامه انجام گیرد.
  • به خانواده دانشجو فقط تسهیلات غیر ارزی و ریالی تعلق می گیرد.
  • پرداخت هزینه های مربوط به متقاضیان سایر دستگاه های اجرایی به نرخ مصوب بانک مرکزی (بدون یارانه) به عهده دستگاه مربوط می باشد.

Visiting Student Program Admission Services

Visiting Student – Admission Services

  • Visiting Student Admission Services
  • Visiting Student Programs- Visiting Student Program Admission Services
  • Visiting Student Admission Services- Visiting Student Application Services- Visiting Student Program Admission
  • Visiting Student Program Admission without Language Proof
  • Visiting Student Admission Services- Student Sabbaticals
  • UK, Unites States, Europe, Canada, New Zealand and Many More Countries
  • Visiting Student Programs- Sabbatical Leave Admission Services
  • Visiting Student Programs- Visiting Student Program Admission Services
  • Visiting Student Programs Main Points
  • Definition of Visiting Student
  • (Presented to you by Visiting Student Program Admission Team at www.visituniversities.com)
    A visiting student at is a full-time student registered with any accredited institution (university) or with any research institute somewhere in the world who, upon getting approval from a foreign university or academic center, travels to another country to attend a given university for some short time (for example, two weeks to 6 months or even a year).
  • Purpose – Visiting Student Programs
  • Visiting students (and, of course, visiting student programs) may have training and short-time research purposes or be part of scientific exchange between different universities and academic centers.
    Time frame for application- Visiting Student Programs
    Visiting student program applicants (to be later called as visiting students) are usually granted this status for a minimum period of one week to a maximum period of one year.
  • Financial Information – Visiting Student Programs
  • As per regulations governing Visiting Student Programs, travel expenses, housing, and/or charges towards conducting research at a university far from a home institution/ university may be borne by the latter or be a self-funded program. In most of the cases, the parents of the student willingly accept payment of all charges in that they truly understand that high quality Visiting Student Programs are necessary for the future success of their children.

اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی

اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی

Sabbatical Leave Admission Services

Send Us Your Files at:

oxbridge2020@gmail.com/ Info@visituniversities.com

WhatsApp: +447883646080 & +447949549686 & +4915212009872

آیین نامه فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری

1. افراد باید دانشجوی تمام وقت دوره های حضوری دانشگاه ها یا پژوهشگاه های دولتی باشند.

2. برای اعزام به خارج از کشور، علاوه بر دارا بودن حد نصاب 50 درصد از نمره زبان MSTR با نمره ی معادل آن از آزمون های معتبر دیگر (TOFEL، IELTS، GRE یا TOLIMO به تشخیص اداره کل بورس)، به تایید گروه تخصصی دانشگاه مهارت لازم را نیز برای مکالمه در خارج از کشور داشته باشد.

3. به هنگام اعزام متقاضی، حداکثر سه سال از شروع به تحصیل وی گذشته باشد.

چگونگی اخذ فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد

طبق بخش نامه صادره از سوی این دانشگاه شرایط لازم برای اخذ این فرصت مشمول موارد 8 گانه ای می باشد که در ادامه به توضیح 2 مورد خواهیم پرداخت:

1. اعضای هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی با مرتبه ی استاد یاری و یا بالاتر می توانند حداکثر به مدت 9 ماه از فرصت مطالعاتی با دریافت تسهیلات ویژه استفاده کنند.

2. اعضای هیات علمی پیمانی می توانند به شرط داشتن حداقل 3 سال سابقه ی همکاری و اعتبارات تحقیقاتی خارج از کشور (Fund) با پرداخت حق بیمه ی خود به واحد دانشگاهی از فرصت مطالعاتی به مدت یکسال بدون دریافت حقوق و مزایا استفاده کنند(ارائه بورس داخلی به دانشجویان دکتری).

فرصت مطالعاتی برای متاهل

فرصت مطالعاتی داخل کشور: برای دانشجوی مجرد (طی 9 ماه) ماهانه 12 میلیون ریال و برای دانشجوی متاهل 16 میلیون ریال می باشد.

فرصت مطالعاتی خارج کشور: برای دانشجوی مجرد (طی 6 ماه) ماهانه حدودا 1000 دلار و برای دانشجوی متاهل حدودا 1400 دلار است.

برای دانشجوی زن متاهلی هم که می خواهد با همسر خود از کشور خارج شود، لازم از صفحات اول و دوم شناسنامه و از کارت ملی و ویزای هر دو نفر تصویر به عمل آمده و مراجع مربوطه تحویل داده شود.

مقصد: آمریکا- نوع ویزا: فرصت مطالعاتی

یکی از ویزا هایی که همیشه مورد توجه است ویزای فرصت مطالعاتی آمریکا می باشد. در حالت کلی امکان اخذ این ویزا برای همگان وجود نداشته و تنها تعداد محدودی از مردم می توانند نسبت به اخذ این ویزا اقدام نمایند. در صورتی امکان اخذ ویزای فرصت مطالعاتی آمریکا وجود خواهد داشت که فرد متقاضی استاد دانشگاه، محقق و یا در حالت کلی مدرک دکتر داشته باشد. داشتن پروژه ها و مقاله های علمی نیز به اخذ این ویزا کمک خواهد کرد و در صورت بالا بودن تعداد مقالات معتبر، می توانید به سهولت ویزای فرصت مطالعاتی را دریافت نمایید. در صورتی که ویزای فرصت مطالعاتی آمریکا را دریافت کرده باشید می توانید به مدت 2 سال در این کشور اقامت داشته باشید و در این مدت امکان انجام دادن پروژه های علمی وجود داشته و می توانید از بهترین امکانات دانشگاه های این کشور بهره مند شوید. در مواقع بسیاری مشاهده شده است که فرد با این ویزا وارد کشور آمریکا شده و در آن مشغول به تحصیل شده است بنابراین امکان تدریس نیز برایتان وجود خواهد داشت.

انواع ویزا

در حقیقت ویزای فرصت مطالعاتی آمریکا در یک نوع J1 صادر می شود. اما شاید نام ویزای J2 نیز به گوشتان خورده باشد. این ویزا به خانواده فرد متقاضی تعلق خواهد گرفت. جالب است بدانید که فرد متقاضی ویزای جی 1 می تواند خانواده خود را نیز به همراه ببرد. امکان درخواست هر دو این ویزا ها در صورت اثبات واجد شرایط بودن فرد متقاضی برای ویزای J1 وجود خواهد داشت.

شرایط اخذ

برای اخذ ویزای فرصت مطالعاتی آمریکا داشتن شرایط خاصی الزامی خواهد بود. به گونه ای که کمتر کسی امکان اخذ این ویزا را خواهد داشت. ابتدا باید بدانید که افسر پرونده باید نسبت به بازگشت شما به کشور مبدا اطمینان داشته باشد و در غیر اینصورت امکان اخذ این ویزا برایتان وجود نخواهد داشت و به همین دلیل یکی از اصلی ترین شرایط اخذ این ویزا را می توان داشتن تمکن مالی دانست. افراد خاصی شانس بیشتری برای دریافت ویزای فرصت مطالعاتی آمریکا خواهند داشت که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم:

افرادی که بورسیه دولت آمریکا را داشته و یا فارغ التحصیل یکی از رشته های پزشکی آمریکا هستند و همچنین افرادی که تخصصی در زمینه های کشاورزی، معماری، مناطق طبیعی، علوم ارتباطات، روزنامه نگاری، تحقیقات فرهنگی، علم کامپیوتر، وسایل ارتباط جمعی، تکنولوژی، خدمات آشپزی؛ مهندسی، آموزش، زبان شناسی و ادبیات؛ علوم انسانی، زیست شناسی، کتابداری، تفریحات و تناسب اندام، آمار و ریاضیات، فلسفه، مطالعات دینی، روانشناسی، ساخت و ساز؛ علوم اجتماعی، مکانیک، حمل و نقل، تولید، بازاریابی، تحقیقات پزشکی، دندانپزشکی، تاریخ و دندانپزشکی دارند می توانند نسبت به دریافت ویزای فرصت مطالعاتی آمریکا درخواست نمایند.

مراحل اخذ

برای دریافت ویزای فرصت مطالعاتی 4 مرحله زیر را پیش رو خواهید داشت که باید تمامی این مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارید: – انتخاب استاد و دانشگاه: ابتدا باید به جستجو استاد در زمینه تحصیلی خود باشید. پس از یافتن استاد و دانشگاه مناسب، باید نامه از به صورت ایمیل برای وی ارسال نموده و تمایل خود نسبت به دوره های فرصت مطالعاتی را نشان دهید. – درخواست نامه پذیرش: توجه داشته باشید که کلیه استاد ها با درخواست شما موافقت نخواهند کرد و در صورتی که یکی از استادان با درخواستتان موافقت نمود، باید از استاد درخواست نامه پذیرش نمایید که این نامه باید از طرف دانشگاه ارسال گردد. – نامه کمک مالی: پس از اینکه نامه پذیرش را دریافت کردید باید نامه درخواست فرصت مطالعاتی آمریکا را به دانشگاه مبدا خود ارائه نمایید. پس از بررسی های لازم نامه پشتیبانی مالی برای شما ارائه خواهد شد که پس از این مرحله می توانید به دنبال پیگیری ویزا باشید. – تکمیل فرصت مطالعاتی برای دریافت اجازه خروج از کشور ابتدا باید نامه پذیرش را به همراه ویزای کانادا به وزارت علوم برده و به بخش فرصت مطالعاتی ارائه نمایید. پس از بررسی های لازم اجازه خروج از کشور برای فرد متقاضی صادر خواهد شد.

مدارک لازم

برای دریافت ویزای فرصت مطالعاتی آمریکا ارائه مدارک خاصی از جمله الزامات خواهد بود. توجه داشته باشید که کلیه مدارک ارائه شده به سفارت آمریکا برای درخواست این ویزا باید حتما به زبان انگلیسی ترجمه شده باشند. در حالت کلی مدارک مورد نیاز ویزا را می توان به 3 نوع دسته بندی نمود که در ادامه به هر یک از آنها اشاره کرده ایم:

ارائه اصل پاسپورت جدید و قدیمی

اصل و کپی کلیه صفحات شناسنامه

یک قطعه عکس 4/5*5

در صورت داشتن همسر نیاز به ارائه سند ازدواج

تکمیل فرم اطلاعات فردی و خانوادگی

ارائه نامه پذیرش از یک دانشگاه آمریکایی

گواهی اشتغال به تحصیل در صورت دانشجو بودن

done

ارائه مدرک تحصیلی ترجمه شده

ارائه ریز نمرات آخرید مقطع تحصیلی

مدرک زبان

نامه ای برای تاییدیه از دانشگاه به عنوان حمایت مالی از فرد متقاضی

ارائه کلیه اسناد مربوط به شغل فرد متقاضی با ذکر تاریخ دقیق و سوابق

مدارک مالی یکی از مهمترین ها خواهد بود و فرد باید تمکن مالی برای زندگی در آمریکا را به اثبات برساند. به این منظور باید تمکن مالی با مهر بانک را به همراه گردش حساب چهار ماهه اخیر ارائه نماید.

تعرفه خدمات دانشگاهی

یکی از مهمترین مواردی که توجه همگان را به خود جلب کرده را می توان میزان هزینه هایی دانست که باید برای این ویزا خرج شود. توجه داشته باشید که در طول دوره اقامت در آمریکا، هزینه ها را وزارت علوم پرداخت خواهد کرد اما برای اخذ ویزای فرصت مطالعاتی باید هزینه ای برابر با 160 دلار آمریکا پرداخت نمایید. روند اخذ این ویزا بستگی به سرعت عمل شما خواهد داشت اما پس از اینکه تاییدیه دانشگاه را گرفته باشید سفارت آمریکا حدود 30 روز زمان نیاز خواهد داشت تا با درخواست شما موافقت نماید. در مواردی مشاهده شده که روند بررسی پرونده تا 120 روز نیز ادامه پیدا کرده است.

مراحل اخذ پذیرش فرصت مطالعاتی:

مراحل انجام و اقدام برای دوره فرصت مطالعاتی

مرحله اول : در ابتدا می بایست باتوجه به اولویت خود اساتید و دانشگاه های مدنظر در حوزه فعالیت خود را انتخاب کنید.

مرحله دوم : به اساتید انتخاب شده ایمیلی مبتنی بر همکاری در دوره فرصت مطالعاتی ارسال کنید.

مرحله سوم : از استاد انتخاب شده درخواست نامه پذیرش از طرف دانشگاه میزبان را انجام دهید.

مرحله چهارم : درخواست خود را برای فرصت مطالعاتی به تحصیلات تکمیلی دانشگاه مبدا خودتان برای صدور نامه کمک مالی ارائه دهید.

مرحله پنجم : پس از دریافت نامه پشتیبانی مالی، می‌توانید برای اخذ ویزا اقدام نمایید.

مرحله ششم : برای درخواست ارز، نامه پذیرش و کپی ویزا را به فرصت مطالعاتی وزارت علوم ارائه کرده و فرم مربوطه را تکمیل نمایید.

مرحله هفتم : نامه‌ی اجازه خروج از کشور خود را اخذ نمایید.

Sabbatical Leave Admission Services  in London; Sabbatical Leave Admission Services  in Tokyo-Yokohama; Sabbatical Leave Admission Services  in Jakarta; Sabbatical Leave Admission Services  in Delhi, DL-UP-HR; Sabbatical Leave Admission Services  in Manila; Sabbatical Leave Admission Services  in Seoul-Incheon; Sabbatical Leave Admission Services  in Shanghai, SHG-JS-ZJ; Sabbatical Leave Admission Services  in Karachi; Sabbatical Leave Admission Services  in Beijing, BJ; Sabbatical Leave Admission Services  in New York, NY-NJ-CT; Sabbatical Leave Admission Services  in Guangzhou-Foshan, GD; Sabbatical Leave Admission Services  in Sao Paulo; Sabbatical Leave Admission Services  in Mexico City; Sabbatical Leave Admission Services  in Mumbai, MH; Sabbatical Leave Admission Services  in Osaka-Kobe-Kyoto; Sabbatical Leave Admission Services  in Moscow; Sabbatical Leave Admission Services  in Dhaka; Sabbatical Leave Admission Services  in Cairo; Sabbatical Leave Admission Services  in Los Angeles, CA; Sabbatical Leave Admission Services  in Bangkok; Sabbatical Leave Admission Services  in Kolkata, WB; Sabbatical Leave Admission Services  in Buenos Aires; Sabbatical Leave Admission Services  in Tehran; Sabbatical Leave Admission Services  in Istanbul; Sabbatical Leave Admission Services  in Lagos; Sabbatical Leave Admission Services  in Shenzhen, GD; Sabbatical Leave Admission Services  in Rio de Janeiro; Sabbatical Leave Admission Services  in Kinshasa; Sabbatical Leave Admission Services  in Tianjin, TJ; Sabbatical Leave Admission Services  in Paris; Sabbatical Leave Admission Services  in Lima; Sabbatical Leave Admission Services  in Chengdu, SC; Sabbatical Leave Admission Services  in London; Sabbatical Leave Admission Services  in Nagoya; Sabbatical Leave Admission Services  in Lahore; Sabbatical Leave Admission Services  in Bangalore, KA; Sabbatical Leave Admission Services  in Chennai, TN; Sabbatical Leave Admission Services  in Chicago, IL-IN-WI; Sabbatical Leave Admission Services  in Bogota; Sabbatical Leave Admission Services  in Ho Chi Minh City; Sabbatical Leave Admission Services  in Hyderabad, AP; Sabbatical Leave Admission Services  in Dongguan, GD; Sabbatical Leave Admission Services  in Johannesburg-East Rand; Sabbatical Leave Admission Services  in Wuhan, HUB; Sabbatical Leave Admission Services  in Taipei; Sabbatical Leave Admission Services  in Hangzhou, ZJ; Sabbatical Leave Admission Services  in Hong Kong; Sabbatical Leave Admission Services  in Chongqing, CQ; Sabbatical Leave Admission Services  in Ahmadabad, GJ; Sabbatical Leave Admission Services  in Kuala Lumpur; Sabbatical Leave Admission Services  in Quanzhou, FJ; Sabbatical Leave Admission Services  in Essen-Dusseldorf; Sabbatical Leave Admission Services  in Baghdad; Sabbatical Leave Admission Services  in Toronto, ON; Sabbatical Leave Admission Services  in Santiago; Sabbatical Leave Admission Services  in Dallas-Fort Worth, TX; Sabbatical Leave Admission Services  in Madrid; Sabbatical Leave Admission Services  in Nanjing, JS; Sabbatical Leave Admission Services  in Shenyang, LN; Sabbatical Leave Admission Services  in Xi’an, SAA; Sabbatical Leave Admission Services  in San Francisco-San Jose, CA; Sabbatical Leave Admission Services  in Luanda; Sabbatical Leave Admission Services  in Qingdao, SD; Sabbatical Leave Admission Services  in Houston, TX; Sabbatical Leave Admission Services  in Miami, FL; Sabbatical Leave Admission Services  in Bandung; Sabbatical Leave Admission Services  in Riyadh; Sabbatical Leave Admission Services  in Pune, MH; Sabbatical Leave Admission Services  in Singapore; Sabbatical Leave Admission Services  in Philadelphia, PA-NJ-DE-MD; Sabbatical Leave Admission Services  in Surat, GJ; Sabbatical Leave Admission Services  in Milan; Sabbatical Leave Admission Services  in Suzhou, JS; Sabbatical Leave Admission Services  in St. Petersburg; Sabbatical Leave Admission Services  in Khartoum; Sabbatical Leave Admission Services  in Atlanta, GA; Sabbatical Leave Admission Services  in Zhengzhou, HEN; Sabbatical Leave Admission Services  in Washington, DC-VA-MD; Sabbatical Leave Admission Services  in Surabaya; Sabbatical Leave Admission Services  in Harbin, HL; Sabbatical Leave Admission Services  in Abidjan; Sabbatical Leave Admission Services  in Yangon; Sabbatical Leave Admission Services  in Nairobi; Sabbatical Leave Admission Services  in Barcelona; Sabbatical Leave Admission Services  in Alexandria; Sabbatical Leave Admission Services  in Kabul; Sabbatical Leave Admission Services  in Guadalajara; Sabbatical Leave Admission Services  in Ankara; Sabbatical Leave Admission Services  in Belo Horizonte; Sabbatical Leave Admission Services  in Boston, MA-NH-RI; Sabbatical Leave Admission Services  in Xiamen, FJ; Sabbatical Leave Admission Services  in Kuwait; Sabbatical Leave Admission Services  in Dar es Salaam; Sabbatical Leave Admission Services  in Phoenix, AZ; Sabbatical Leave Admission Services  in Dalian, LN; Sabbatical Leave Admission Services  in Accra; Sabbatical Leave Admission Services  in Monterrey; Sabbatical Leave Admission Services  in Berlin; Sabbatical Leave Admission Services  in Sydney, NSW; Sabbatical Leave Admission Services  in Fuzhou, FJ; Sabbatical Leave Admission Services  in Medan; Sabbatical Leave Admission Services  in Dubai; Sabbatical Leave Admission Services  in Melbourne, VIC; Sabbatical Leave Admission Services  in Rome; Sabbatical Leave Admission Services  in Busan; Sabbatical Leave Admission Services  in Cape Town; Sabbatical Leave Admission Services  in Jinan, SD; Sabbatical Leave Admission Services  in Ningbo, ZJ; Sabbatical Leave Admission Services  in Ningbo, ZJ; Sabbatical Leave Admission Services  in Hanoi; Sabbatical Leave Admission Services  in Naples; Sabbatical Leave Admission Services  in Taiyuan, SAX; Sabbatical Leave Admission Services  in Jiddah; Sabbatical Leave Admission Services  in Detroit, MI; Sabbatical Leave Admission Services  in Hefei, AH; Sabbatical Leave Admission Services  in Changsha, HUN;  Sabbatical Leave Admission Services  in Kunming, YN; Sabbatical Leave Admission Services  in Wuxi, JS; Sabbatical Leave Admission Services  in Medellín; Sabbatical Leave Admission Services  in Faisalabad;  Sabbatical Leave Admission Services  in Aleppo; Sabbatical Leave Admission Services  in Kano; Sabbatical Leave Admission Services  in Montréal, QC; Sabbatical Leave Admission Services  in Dakar;  Sabbatical Leave Admission Services  in Athens; Sabbatical Leave Admission Services  in Ottawa; Sabbatical Leave Admission Services  in California; Sabbatical Leave Admission Services  in Montreal; Sabbatical Leave Admission Services  in Vancouver; Sabbatical Leave Admission Services  in Calgary; Sabbatical Leave Admission Services  in Edmonton;   Sabbatical Leave Admission Services  in Ottawa-Gatineau, Ontario/Quebec; Sabbatical Leave Admission Services  in Winnipeg, Manitoba; Sabbatical Leave Admission Services  in Quebec City, Quebec;   Sabbatical Leave Admission Services  in Hamilton, Ontario; Sabbatical Leave Admission Services  in Kitchener–Waterloo–Cambridge, Ontario; Sabbatical Leave Admission Services  in London, Ontario;   Sabbatical Leave Admission Services  in Victoria, British Columbia; Sabbatical Leave Admission Services  in Halifax, Nova Scotia; Sabbatical Leave Admission Services  in Oshawa, Ontario;   Sabbatical Leave Admission Services  in Windsor, Ontario; Sabbatical Leave Admission Services  in New York; Sabbatical Leave Admission Services  in Los Angeles;   Sabbatical Leave Admission Services  in Chicago; Sabbatical Leave Admission Services  in Houston; Sabbatical Leave Admission Services  in Philadelphia;   Sabbatical Leave Admission Services  in Phoenix; Sabbatical Leave Admission Services  in San Antonio; Sabbatical Leave Admission Services  in San Diego;   Sabbatical Leave Admission Services  in Dallas; Sabbatical Leave Admission Services  in San Jose; Sabbatical Leave Admission Services  in Austin;   Sabbatical Leave Admission Services  in Jacksonville; Sabbatical Leave Admission Services  in San Francisco; Sabbatical Leave Admission Services  in Indianapolis; Sabbatical Leave Admission Services  in Columbus;   Sabbatical Leave Admission Services  in Fort Worth; Sabbatical Leave Admission Services  in Charlotte; Sabbatical Leave Admission Services  in Seattle;   Sabbatical Leave Admission Services  in Denver; Sabbatical Leave Admission Services  in El Paso; Sabbatical Leave Admission Services  in Detroit;   Sabbatical Leave Admission Services  in Washington; Sabbatical Leave Admission Services  in Boston; Sabbatical Leave Admission Services  in Memphis;   Sabbatical Leave Admission Services  in Nashville; Sabbatical Leave Admission Services  in Portland; Sabbatical Leave Admission Services  in Oklahoma; Sabbatical Leave Admission Services  in Las Vegas;   Sabbatical Leave Admission Services  in Baltimore; Sabbatical Leave Admission Services  in Louisville; Sabbatical Leave Admission Services  in Milwaukee;   Sabbatical Leave Admission Services  in Albuquerque; Sabbatical Leave Admission Services  in Tucson; Sabbatical Leave Admission Services  in Fresno;   Sabbatical Leave Admission Services  in Sacramento; Sabbatical Leave Admission Services  in Kansas City; Sabbatical Leave Admission Services  in Long Beach;   Sabbatical Leave Admission Services  in Mesa; Sabbatical Leave Admission Services  in Atlanta; Sabbatical Leave Admission Services  in Colorado Springs; Sabbatical Leave Admission Services  in Virginia Beach;   Sabbatical Leave Admission Services  in Raleigh; Sabbatical Leave Admission Services  in Omaha; Sabbatical Leave Admission Services  in Miami; Sabbatical Leave Admission Services  in Oakland;   Sabbatical Leave Admission Services  in Minneapolis; Sabbatical Leave Admission Services  in Tulsa; Sabbatical Leave Admission Services  in Wichita; Sabbatical Leave Admission Services  in New Orleans;   Sabbatical Leave Admission Services  in Arlington, Texas;